Vorige week is een fotografe (https://photography.lcpd.be/) langs geweest om mijn 2 paarden vast te leggen op foto. Ik had deze shoot voornamelijk gepland voor Iowa, mijn 13-jarige tinker merrie. Haar gezondheid gaat namelijk al jaren op en af waarbij we het laatste jaar vooral af zijn geweest... Na vele onderzoeken is er uiteindelijk gebleken dat ze een chronische darmontsteking heeft waardoor ze voedingstoffen moeilijk kan opnemen en dit ook op haar bespiering slaat (bij haar vooral op haar achterhand) ze heeft de afgelopen maand op cortisone gestaan waar ze heel wat van is opgeknapt en dat ik terug de oude, vrolijke Iowa terug zag. Helaas is cortisone geen lange termijn oplossing en moet ik dus binnenkort afscheid van haar nemen...
Vandaar dat ik ook beslist heb om mijn andere merrie Pastis (welsh cob x tinker, intussen 6 jaar) te laten dekken en zij is inmiddels drachtig gescand van de prachtige welsh cob hengst Sublime Sponte.
Hieronder de prachtige foto's die zijn gemaakt, het was wel moeilijk om maar 15 foto's uit te kiezen.
Iowa

Pastis

Samen