Kom je na een week vakantie op de manege, is je vaste manegepaard opeens weg

Daarom wil ik hem 1 keer in het zonnetje zetten, gewoon omdat hij het zeker wel verdient!
De eerste keer dat ik op je reed was 2 jaar terug en toen vond ik er niks aan. Je was luisterde slecht naar het been, struikelde constant, trok me uit het zadel en beet bij het opzadelen. Eens maar nooit weer dacht ik. How I was wrong

Een tijdje niet op je gereden, totdat afgelopen jaar mijn vaste carrouselpaardje een peesblessure kreeg en ik niet meer op haar kon rijden. Toen werd jij mijn carrouselpaardje, en even later ook mijn vaste lespaardje. In de tussentijd had ik meer geleerd over paardrijden en vond ik je wel een leuke uitdaging. En dat was je ook. Je had soms wat eigenwijze trekjes, maar eigenlijk wilde je heel graag werken. Dit ging niet altijd even soepel met je stijve lijf. Je struikelde wel steeds minder, doordat ik doorkreeg hoe ik er mee om moest gaan. De carrousel ging redelijk soepel, met je grote vriendin (waarmee je een haat-liefde verhouding had

Ik ga je missen, maar er is een speciaal plekje in mijn hart voor jou! Het ga je goed!
Ik heb gehoord dat hij is geruild met een andere manege, in zuid-holland zei mijn instructeur. Mocht iemand hem herkennen, hoor ik het graag.
Nou genoeg gekletst, hier de foto's:

Op de divisiewedstrijd, Blij ei!

Lekker op vakantie in de wei

Je nieuwsgierige hoofd

Wat plaatjes van de divisiewedstrijden

Lekker in de paddock!

De vorige uitwedstrijd. Je fokte je enorm op, maar ging er wel lekker van lopen!

Hoe het rijden ging halverwege november. Ik was toen al helemaal weg van jou

Dit mooie dekje had ik gekocht omdat het jou zo leuk stond. Je hebt er welgeteld 2 keer mee gereden..
Allerliefste Zolatin, Ik heb het afgelopen jaar veel van je geleerd, veel frustraties gehad maar vooral enorm genoten van je streken en je eigenwijze karakter. Until we meet again!