Vorige week vrijdag heeft Larissa van larissaeikenhout.nl Djunnah samen met m'n zus en mij vastgelegd tijdens een avondshoot op het strand! Hier het resultaat
Mooie foto's! Hadden jullie haar echt helemaal los of zijn de foto's bewerkt? Anders is het wel een super braaf paard natuurlijk, zijn er weinig die zo los kunnen staan op het strand!
Bread may feed my body, but a horse feeds my soul.
Wauw Wat een bijzondere band hebben jullie als ik de foto's zo zie ! Wat een mooi dier
Beste Sint (sinterklaas) en malle piet.Vergeet natuurlijk Ozosnel toch niet. Stoomboot,stoomtrein of toch te voet.Keihard rennen is wat hij het liefste doet. Een codewoord dit jaar als cadeau in schoen.Moet je dat met koudwatervrees dan wel doen ? Maar geloof ons alstublieft maar wel.Vol verwachting klopt ons hartje snel!
Wauw gaat toch wel weer kriebelen als ik zo'n arabiertje zie. Supergaaf dier Zo'n mooie uitstraling.... ik heb er geen woorden voor... Ik vraag me nu wel af of je haar echt los had of dat het wegbewerkt is of een afgezet stuk strand
Belle du petit Moulin (pinto/paint? 4 yr) Falucho Del Amanecer (lusitano colt) insta: @reina_gaucha