De mail moest ik even 3x lezen, haha, zo raar om zo'n vraag te krijgen van een toch wel groot en bekend tijdschrift. Maar aangezien we stiekem allemaal een beetje penny blijven leek het mij wel ontzettend leuk. En zo geschiedde .. Afspraken werden gemaakt, zijn hele verhaal vertelt via de telefoon en nog meer afspraken want niet alleen zouden er foto's gemaakt worden, er zou zelfs een filmpje van hem op hun website komen!
En dan sta je een maand later met je pony in de piste, allerlei dingen te doen die bij het verhaal passen. Best raar, maar wel ontzettend leuk! En [***] deed het geweldig, ondanks dat ik geen idee had wat er van ons verwacht werd en we dus eigenlijk niks hadden voorbereid. Toppertje

Dan de vraag of er ook een weide is of dergelijke, om wat sfeerbeelden te maken om doorheen het filmpje te gebruiken. De weide is er wel, alleen komt [***] daar nooit los .. toch maar een poging, in het begin even vlakbij gebleven maar dat was voor niks nodig. Hij vond het wel leuk daar

Nadat alle beelden gedraaid zijn wordt er een afspraak gemaakt met de fotograaf. Want wat is een Penny-verhaal nu zonder mooie foto's. Ook weer spannend, want het is handig als je paard los staat (en blijft staan

Hier geen "behind-the-scene"-foto's van, helemaal niet aan gedacht. Maar het was iets à la:

En dan begint het wachten .. het filmpje bewerken neemt tijd in beslag en natuurlijk ook het artikel schrijven en de foto's erbij zetten. De zomerperiode was gezegd, en vandaag was het zover: de Penny stak in de brievenbus. Raar om nog eens een Penny te krijgen

Lekker dramatisch

En dan het filmpje, wat te vinden is via http://www.penny.nl , penny TV (als paarden konden praten) maar enkel voor abonnees ...
Jammer genoeg blijkt er iets mis gegaan en heb ik zelf het filmpje dus nog niet gezien, ik ben ook geen abonnee

Mijn eigen Penny-Pony