Normaal drinkt hij ook van het water maar dat wilde hij nu net voor het filmpje niet doen natuurlijk

Maar verder vindt hij alles helemaal prima
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij heeft 1 oog waar hij misschien nog een paar % mee ziet maar dat is niet zeker te zeggen, meer dan wat vage schimmen zou het niet zijn want de pupil reageert totaal niet meer dus het oog kan eigenlijk niks meer.
fijn dat het zo goed met hem gaat 
Die dingen hebben we hier ook, heb nog nooit gemerkt dat hij daar last van heeft, al vliegen ze ook niet super laag. Hij reageert eigenlijk praktisch nergens op, vindt alles wel prima. In z'n paddock als hij het niet meer weet zoekt hij z'n stal op want daar is hij veilig (en dan kan er een bom langs hem ontploffen denk ik) en als hij niet in z'n paddock is dan ben ik er om hem te beschermen. Dus hij maakt het zich wel makkelijk

Ben ook heel blij dat hij nog steeds zo super gaat
Ik probeer hem dat de leren, dat hij gaat stilstaan als hij het niet meer weet of bang is, liever 100 keer per rit halthouden dan andere dingen. Maar deze had ik nog niet in het lijstje zitten om te trainen