Zaterdag 17-6 ben ik samen met Bellatrix (Marlies) en mijn nichtje Ymea naar paard en leven geweest in Ermelo.
Wat een dag, wat een dag.
Voor de foto's gaat alle lof weer naar Marlies!!
Eerst hebben we hals over kop een andere trailer moeten regelen, en dat lukte dankzij mijn stalbaas vrij vlot. Ik had de moed al helemaal opgegeven. Gelukkig ben ik van het ruim plannen en waren we toch nog heel netjes op tijd. (wel met een hoop stress)
Eenmaal aangekomen begon ik met een clinic springen. Wauw wat heeft Spec mij verrast. Een parcours van 50 a 60cm foutloos gesprongen. Wel in een hele ruime galop, maar ze werd super enthousiast

1.Losrijden

2.

3. Let niet op mijn mega western houding. Ben het een beetje verleerd

4.

5. En natuurlijk uitdraven na de clinic

Voor de liefhebbers heb ik ook nog een filmpje van het parcourtje.
https://www.facebook.com/marlon.huppert ... 783925292/
Na een ruim uur pauze

Gingen we door naar een Reining clinic van Rieky Yong. Super gaaf om als enige in de bak te zijn met een paard die al kan stoppen, achterwaarts kan en een rollback kan maken. Oja, als je vanuit stilstand aangalopeert dan hoor je heel veel: oee, wow, wat knap, zag je dat. Uit het publiek hahah.
6. Uitleg van Rieky

7.Ik maakte mijn rollback te kort, dus ik moest op Rieky aanrijden. Best raar, maar het lukte.

8.Wat liep ze fijn!

9.

10. Beginnetje spinnen

11.

12.Braaf paard

Als afsluiter hadden we nog een conditie training van de endurance. Daarbij moesten we 3x 3 rondjes rijden en tussendoor hartslag meten.
13.Draf

14.Galop, had een hoop paard in mn handen

15.En recht op Marlies af

http://boktimg.nl/img/m/yora65.jpg
Super trost op Spec, lekker laten uitrusten en daarna de trailer op. Dacht dacht ik tenminste. Spec maakte een flinke glijder op de plank en lag daarbij op dr knieën. Helaas durfde ze nadat ze een 2de keer uitgleed niet meer de trailer op en hebben we na een poosje aanklooien, de hulp ingeroepen van Annemarie van der Toorn. (we weten de oorzaak van het uitglijden en dit gaan we verhelpen)
Zij heeft met rust en beleid Spec de trailer op gekregen. Jeetje wat word je daar blij van.
Al met al een super gave dag, een hoop geleerd van de clinc gevers en mn paard. Voor herhaling vatbaar!!
En speciale tnx aan mn top grooms, Marlies en Ymea Xxx

Zeker voor herhaling vatbaar!!
Een reactie is leuk!!
Voor onze vorige topics:
13. [ITP] Bellatrix did it again!! Spec op de hei
12. [ITP] Spec 10 jaartjes jong in de sneeuw!!
11. [RIJ-ITP] EJL-ITP met Chey's Special Delivery
10. [ITP] My Special Delivery in Herfstkleuren!
9.[TEN-ITP] Mijn eerste Klasse 1 met Special is een feit!!
8.[WN-ITP] Les van Alice, vastgelegd voor Bellatrix!! TROTS op Spec!!
7.[ITP] Met Special op de hei!! Foto's van Bellatrix <3
6.[ITP] De camera van Bellatrix heeft Spec weer gevonden!!
5.[ITP] My Special Delivery has finally arrived!! 2015!
4.[RIJ-ITP] Prachtige dierendag: eerste buitenrit met dinnetje!
3.[WN-ITP] Zonder zadel op Chey's Special Delivery
2.[ITP] Een half jaar Special!!
1.[ITP] Na lang onzeker, toch ITP met Special!!