Zilver is een (bijna) 2 jarige Friese merrie en sinds januari in mijn bezit. Ze is mijn eerste echte eigen paard , hiervoor (en nog steeds) pony's van mijn ouders gehad en paarden gereden voor anderen. Ik wou nu graag een paard wat echt van mezelf is. Mijn doel met deze knapperd, ze gaat in juli naar de keuring (voor de fun en ervaring ) , volgend jaar naar de keuring en beleren. Dan wat wedstrijdjes rijden en later eens (als ze 10 is ofzo) gaan fokken.
Ze lijkt qua gedrag echt veel op mijn lieve merrie die in april is overleden na een zware bevalling. Net alsof het zo moest.. Ze is voor mij een hele grote steun en ze betekend heel veel voor mij

Ik heb nog lang niet alle foto's binnen, maar ik ben zo trots op deze dame. Ze kwam als wild paard bij mij, je kon er niks mee en ging er aan het halster razend snel vandoor. En nu, super lief. Ze stond de hele meeting los en zelfs helemaal los gehad in de paddock in het natuurgebied.
Voor de geinteresseerden, ze is een Pier x Wikke. En afgelopen week is ze negatief getest op waterhoofd en dwerggen en vosfactor! Super blij
Ik wil alvast alle fotografen bedanken voor de gezellige ochtend en de mooie foto's!
Kijk en geniet
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7. Popje

8. Samen met mijn lieve vriend

9.

10.

11.

12. Grote grapjas. Laat mij altijd lachen

13.

14.

15. Close upje als laatste

Commentaar op hoofdstel + bit mag. Maar er trekt niemand aan en stond gehele shoot los

Berichtje is lief