Heel toevallig stond deze pony in hetzelfde dorp waar een vriendin woont. E zou ik heel toevallig het weekend erna naar haar toe om een bosritje te maken. De pony zou ik dan ook bekijken.
Een dag van te voren kreeg ik een appje van de verkoper, hij had de pony op een ander stuk land gezet en nu heeft ze al haar manen erafgeschuurd. Hmmm... Tja, daar zit ik natuurlijk niet op te wachten.
Na de bosrit met mijn vriendin toch wel even gaan kijken, maar, ik wil geen zorgen pony dus ik zal haar toch niet kopen..
Faill... Dat mooie koppie en haar lieve karakter, ik kon haar daar niet laten staan.
Drie dagen later weer naar Drenthe afgereisd om haar op te halen.. Tot op de dag van vandaag nog geen moment spijt gehad. Ze is zo onzettend lief, mensgericht, leergierig en heel erg netjes. Ook is haar uiterlijk een wereld van verschil in vergelijking met vorig jaar.
Hieronder een paspoortje en de foto's.
* Minerva
* 8 jaar
* 98 cm
* shetlander
* merrie
Deze foto's heb ik gemaakt op de dag dat ik haar ging bekijken

Veel wassen met betadine en de plekjes ingesmeerd mer honingzalf.
Ook moest ze in beweging komen, zo gingen we veel te wandelen....

... te fietsen...

.. en werd er ook ongeveer twee keer per week gelongeerd.

Maar ze had natuurlijk ook haar vrije tijd. Zo mocht ze af en toe het gras in de tuin eens maaien

En stond ze overdag lekker op het land

Samen met mijn andere pony

Ik ben zo blij met haar en vind haar er zo goed uitzien dat ik ons heb opgegeven voor een fotomeeting. Ik heb nog niet alle foto's binnen maar hier alvast een paar mooie foto's

Nu een jaar later is ze voor mij zoveel meer dan een gezelschapspony voor mijn andere pony. Ik ben dan ook ontzettend trots op mijn kleine prinsesje.
Foto's links zijn van juni 2016 en de foto's rechts van 30 mei 2017