Afgelopen dinsdag en woensdag rustig aan gereden en zo ook gister.
Wil zo lang mogelijk blijven rijden en op deze manier moet dat wel lukken. Veel stappen, lekker galopje en dan wat in draf (wel lichtrijden)
Hij ziet momenteel enorme bakkabouters links achterin de bak en alleen als we rechtsom rijden. Dus rechtsom ben ik wat strenger met mijn binnenhand, om extra stelling te vragen, dan blijft hij meestal wat normaler doorlopen haha
Gister wat korter losgereden, was echt even tussene hoosbuien door. Hij was echt een modderpaard toen ik hem uit de wei haalde, dus heb hem eerst helemaal af moeten spoelen voor het rijden, vandaar de natte plekken. Geloof ook dat mn zadel per ongeluk wat teveel naar voor ligt.
Ik rijd hem ook bewust niet heel kort en bovenin, vind ik niet nodig. Lekker los door zijn lijf en als hij dan wat dieper komt, maakt me niet uit.
Het is vooral lekker genieten, lekker in conditie blijven, beetje knutselen etc

Beetje gemopper richting een wisseltje

En lekker uitrijden

Filmpje waar de foto's uitkomen, na 1.44 even 10 sec geen beeld, omdat ik gebeld werd haha
https://www.youtube.com/watch?v=GP9Z_r5HXaI
Er is van alles wat beter kan, maar voor nu genieten we gewoon lekker. Heerlijk om het vertrouwen in elkaar te hebben.
Volgend voorjaar hopelijk de ring weer in.