Hier is ze 1 dag oud

Het is een heel bijdehante pony, erg nieuwsgierig en mensgericht, zou het liefst op schoot zitten. Soms wat lomp, ook wel leergierig. Net als haar moeder heeft ze veel gangenaanleg.
Vandaag maar weer eens aan het werk gezet in de roundpen. Ik heb nog niet heel veel met haar gedaan. We woonden eerst in de Tarn, in de bergen, niets vlak dus, en geen ruimte om te grondwerken ofzo. Vorig jaar zijn we verhuisd naar de Lot et Garonne, en sinds de zomer hebben we een roundpen. Alleen erg druk met de verbouwing, en het weer zat ook niet mee, te warm of te nat. Ik hoop nu meer met haar te kunnen doen, als mijn lichamelijke toestand het toelaat, ik ben chronisch ziek en heb altijd pijn en ben ook vaak moe.

Na afloop nog even poseren in de boomgaard

En samen met haar moeder

Die vlag is toch nog een beetje eng

Ze lijken sprekend op elkaar, vooral kwa hoofd. Angie, haar moeder is wat smaller gebouwd. Rory is trouwens erg gehecht aan haar moeder en vond dat ze afgelopen zomer nog steeds een babypaard was, ze dronk dus nog steeds bij haar moeder. Gelukkig is dat in de zomer dan toch eindelijk een keer gestopt.