Na lang nadenken toch besloten om een nieuwe camera te kopen.. Of nouja, echt nieuw is hij niet. Het is tweedehands, maar dat maakt verder niet veel uit. Mijn Nikon D3200 begon een beetje oud te worden en mag nu lekker genieten van zijn pensioen. Hij zal nu rustig in de kast mogen liggen en af en toe met mijn zus op pad gaan.
Mijn nieuwe camera is de Nikon D7100. Ik wilde hem al heel lang.. En toen, toen zag ik hem tweedehands te koop staan. Mijn hoofd sloeg op hol. Ik wil hem! Maarja, je moet natuurlijk niet zomaar iets kopen. Na een paar dagen nadenken, weer wezen kijken en hij stond nog te koop.. Dus: Doen of niet? En zo heb ik gister avond besloten om de camera te kopen. En vanmiddag rond 4 uur kwam hij binnen. Helemaal happy natuurlijk!
Dus, gelijk bij Elano tijdens de zonsondergang uitgeprobeerd natuurlijk. Wat is hij enorm snel, scherp en fijn! Oke, behalve dat ik sommige dingen niet zo snel kan vinden en hij toch wel heel anders werkt dan mijn nikon D3200.. Maar toch, voor de eerste keer met mijn nieuwe camera.. Ben ik zeer tevreden!

Elano had alleen af en toe andere plannen. Hij vindt dat hij uithongert, bij de kudde moet blijven, andere paarden gaan irriteren (met gevolg dat hij een flinke hap of trap krijgt.. Moet ook wel, anders houdt hij écht niet op

Mijn knapperd.

Hé, wat is daar aan de hand? De halve kudde is aan het rond rennen!

Waarom omlopen als het ook zo kan?

Meneertje vond het toch wat te onrustig al die rond rennende paarden en wilde het toch echt even van dichtbij zien.

Shetje van het land.

Zoals ik al eerder zei, soms had Elano andere plannen.. En wie niet luisterd, moet maar voelen. HAP.

Maar als hij zijn lesje geleerd heeft, dan eten ze weer rustig verder en is er niks meer aan de hand.

Tenzij je foto's wilt maken.. Want dan heb je dus dit soort foto's. Maar zijn oren zijn naar voren!

Toen begon het zonnetje heel laag te worden.

Iets te laag. Net als ik.. Maar vond het wel wat hebben.

Nou dit was het weer. Hopelijk kan ik snel mijn camera verder uitproberen en dan ook bij andere paarden en ook honden.