Knappe 28-jarige Akhal-Teke hengst

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tosadog

Berichten: 2866
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: NH.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 18:43

Zo, even een paar daagjes niet gekeken en wat lees ik: ze is hengstig en gedekt! *\o/* *\o/* nu wordt het spannend! Deed de oude man het netjes of gaat het via KI? Dat heb ik even gemist.

Ja joh je schrijft veel te spannend!
Maar ik moet me er nog steeds toe zetten want we hebben hier een hond die niet echt lekker gaat en vandaag voor het eerst fysio gehad voor mijn gebroken knie (en dan ben je dus kapot van niks..) en ook best wel druk op mijn werk wat ik vanuit huis moet doen en dat is fijn dat het kan maar je moet ook veel dingen afgeven en dat is niet echt mijn ding.

JoSav

Berichten: 4691
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-17 16:25

fleurtjeuh: we weten meer over een week of 2! :j

Retjethorse: ik hoop het ook, want ik mis haar zo. :Y)

Tosadog: de hengst dekt alleen natuurlijk dus hij heeft haar braaf aan de hand gedekt. Enne, niet te druk maken over dingen, je been is nu eenmaal even een beetje een blok aan je been. :+ Hoop dat je hond snel opknapt. Dat zijn echt de mindere dingen en wat kun je je een partij zorgen om ze maken. -O-

Niet echt een spannende update, want het is nu vooral afwachten, aangezien mevrouw de dag erna niet meer wilde dus het bij 1 dekking is gebleven. Nou ja, was bij de hond ook zo en daar was 1 keer genoeg. :D

Afbeelding
Niet scherp, maar het kleurverloop in zijn vacht (door sooty) is wel heel gaaf en typisch voor het ras.

Afbeelding
Lekker bekkie. Mis haar echt...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ga eens een OP voor het volgtopic in elkaar knutselen. Zal de link hier dan ook plaatsen. :j

JoSav

Berichten: 4691
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-17 18:31


Qimm

Berichten: 15174
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Knappe 28-jarige Akhal-Teke hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 18:51

Gauw even stippen!!

JoSav

Berichten: 4691
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Re: Knappe 28-jarige Akhal-Teke hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-17 14:49

Leuk, Kim! Had je het topic in de post boven je ook al gespot? Kun je lekker meelezen en de dracht volgen. :D