Twee hele knappe knollies hebben lol

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Twee hele knappe knollies hebben lol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-17 17:13

Gisteren heb ik de knappe knollies van mijn ouders eens weer op de foto gezet. Gewoon lekker spontaan op de wei zonder poespas. Stiekem voelen deze twee ook nog wel een beetje "van mij" want het zijn de laatste twee overblijfselen van de tijd dat ik nog thuis woonde en ik ken ze dus al het grootste deel van hun of mijn leven. De andere paarden zijn inmiddels verkocht of door mij meegenomen :D

De oudste van het stel is Fonia (vos). Mijn eerste eigen paard die ik als guppie van een jaar of 12 kreeg. Van haar heb ik zo ontzettend veel mogen leren en we hebben samen best wat gepresteerd (Z2 op mijn 17de) voordat ze met pensioen ging. Daarnaast heeft ze 2 mooie veulens gegeven waarvoor mijn dank zeer groot is, want haar dochter Wainonia en inmiddels kleindochter Veronia kennen de meeste van jullie denk ik wel van mij (zie mijn profiel). Fonia zelf staat nog te genieten van iedere dag dat ze er mag zijn en ik hoop dat het nog lang zo mag blijven. Als alles goed gaat, dan mag ze in juni haar 30ste verjaardag gaan vieren!

Dan hebben we nog onze stoere macho kerel Florentino (bruine). Bij ons geboren en gebleven. Een machtig paard (al zeg ik het zelf) die beweegt om je vingers bij af te likken. Helaas heb ik in het verleden een domme fout uitgehaald (na een jaar niet te hebben gereden wegens zwangerschap op hem gaan zitten terwijl hij net gecastreerd en beleerd was) en dat liep even wat minder goed af, waardoor mijn vertrouwen in het rijden met hem toen is beschadigd. Sinds die tijd loopt hij de wei te versieren met zijn verschijning en Fonia gezelschap te houden.. en.. dat gaat hem ook best goed af :)

Genoeg gekletst, tijd voor wat foto's *\o/*

Koekoek, hier zijn we!
Afbeelding

Wat leuk, visite in mijn wei, wat kom je doen?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lieve oude wijze dame
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Stoere kerel
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar de oude dame kan het ook nog hoor!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Om af te sluiten
Afbeelding

Namira542

Re: Twee hele knappe knollies hebben lol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 22:39

Awhh lieve Foontje! <3 Hoop dat ze nog lang in de wei mag lopen en mag genieten! En haar 30ste verjaardag mag vieren natuurlijk met haar knappe vriendje _/-\o_ _/-\o_

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 22:50

Wat een lieve foto's. :)

Vlinder1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 00:15

Heeeeel erg mooi!!!!!! Fonia blijft zo mooi jong bij geest met z'n stoere bink er naast :9 ^&+ <3

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-17 09:39

Dank jullie wel hoor! Ik denk dat het haar inderdaad wel een beetje jong houdt zo. Het zou toch wel geweldig zijn hoor, die magische 30.

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 12:12

Zekerweten, Daar gaan we gewoon voor! Y)(^)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-17 22:08

Dat is dan wel een gebakje waard inderdaad!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 22:12

Wauw is ze al zo oud?! Ze ziet er echt nog heel goed uit.
Die bruine is wel beetje een uitslover hoor :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 22:15

Ze zijn allebei prachtig! <3

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-17 09:19

Ja ze is van 11 juni 1987. Ik schrik wel iedere keer als ik bij mijn ouders kom een beetje. Je ziet haar echt ouder worden. Ze was altijd een stevige tante en nu toch wel wat ribbig en ook een echt oud en grijs gezichtje, maar op zich voor een paard van haar leeftijd is ze nog best knap denk ik.

De bruine is zeker een uitslover, in hart en nieren haha. Doet me wel een beetje zeer hoor als ik bedenk wat ik met hem had kunnen doen, maar het is ook goed zo.

Dank je Tineke!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 11:22

Wow, bijna 30, en ze ziet er echt nog wel goed uit! (zijn er veel van 20 die er een stuk minder uit zien ..).
Andere is ook een knappert hoor, maar ik heb het persoonlijk meer voor oudjes ;)