De oudste van het stel is Fonia (vos). Mijn eerste eigen paard die ik als guppie van een jaar of 12 kreeg. Van haar heb ik zo ontzettend veel mogen leren en we hebben samen best wat gepresteerd (Z2 op mijn 17de) voordat ze met pensioen ging. Daarnaast heeft ze 2 mooie veulens gegeven waarvoor mijn dank zeer groot is, want haar dochter Wainonia en inmiddels kleindochter Veronia kennen de meeste van jullie denk ik wel van mij (zie mijn profiel). Fonia zelf staat nog te genieten van iedere dag dat ze er mag zijn en ik hoop dat het nog lang zo mag blijven. Als alles goed gaat, dan mag ze in juni haar 30ste verjaardag gaan vieren!
Dan hebben we nog onze stoere macho kerel Florentino (bruine). Bij ons geboren en gebleven. Een machtig paard (al zeg ik het zelf) die beweegt om je vingers bij af te likken. Helaas heb ik in het verleden een domme fout uitgehaald (na een jaar niet te hebben gereden wegens zwangerschap op hem gaan zitten terwijl hij net gecastreerd en beleerd was) en dat liep even wat minder goed af, waardoor mijn vertrouwen in het rijden met hem toen is beschadigd. Sinds die tijd loopt hij de wei te versieren met zijn verschijning en Fonia gezelschap te houden.. en.. dat gaat hem ook best goed af

Genoeg gekletst, tijd voor wat foto's

Koekoek, hier zijn we!

Wat leuk, visite in mijn wei, wat kom je doen?

Lieve oude wijze dame

Stoere kerel

Maar de oude dame kan het ook nog hoor!

Om af te sluiten