Vandaag was het zo'n mooi weer, dat we de hele dag lekker buiten hebben gespeeld! En daardoor ook veel met Nick gedaan!
Zo kon Marloesje al fijn met de paardjes bezig in de paddock. Lekker borstelen en aaien. En zelfs Nick kusjes geven en laten flemen! Nick was super lief voor haar.
En Bliksem uiteraard ook, hij werd eerst lekker gepoetst.

"Kom eens Loesje...".

"Ik moet je even wat vertellen". Nick en Marloes hebben een onderonsje.

Commando Fleem!

Nadat ik Marloes en Nick op de foto had gezet, was het tijd dat Marloes uit de paddock moest. Ze had intussen Bliksem ook al lekker gepoetst, nu was het mijn beurt. Ik kreeg ineens het idee om eens wat met de lange lijnen te doen!
Het was de eerste keer. En kon dat ook wel merken, want Nick snapte het niet gelijk. Maar het kwartje viel vrij snel. Halt houden duurde wat langer, want hij vond het zo raar dat ik achter hem stond. Hij wilde zich dan omdraaien! Maar dat mocht niet, en dus snapte er niks van. Maar ook dat ging na een paar keer oefenen een stuk beter! En zo kon hij netjes halt houden. Dat gaan we vaker oefenen.
Weer een leuke uitdaging.

Daarna was het tijd om David van school te halen. Met Nick! Een aardig uitdaging, want dat hadden we nog maar 1 keer eerder gedaan. Een hele tijd terug. En om er te komen moeten we toch aardig wat drukke punten voorbij. En over de snelweg! Maar Nick deed het netjes! Alleen toen we een ezel tegen kwamen durfde hij geen stap meer te zetten

Uiteindelijk ging hij ook daar wel langs, maar kostte aardig wat moeite.
Op school was Nick erg braaf en de terugweg was een stuk relaxter. Hij heeft het erg goed gedaan vandaag, weer een hele ervaring rijker!
Op de terugweg door de tunnel.

Net de snelweg over geweest.

En om de dag helemaal mooi af te sluiten. De BarrelQ.