Houden van is.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

GabberGill

Houden van is.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-17 18:38

loslaten.

4 maanden oud was hij toen ik hem zag. Na de dood van mijn trouwe kanjer zag ik hem. Niet mijn eerste keus, maar wel de beste! Je liet me lachen en daar ging het om. Ik wilde een zwarte merrie en kocht een vos hengst.

2,5 jaar later sta ik met mijn rug tegen de muur wat jou betreft. Ik wil je houden, want jij bent mijn maatje en mijn alles alleen heb ik niet meer het leven dat ik had toen ik jou kocht en waar was mijn tijd voor jou in godsnaam gebleven. Ik kocht jou zonder te weten dat ik een drukke baan zou hebben, in de stad zou wonen en een hele lieve kleine meid zou hebben waar ik elke dag dankbaar voor ben. Je werd 3 jaar en het grote werk kwam eraan ik zag dat je meer wilde, maar ik voldeed niet aan de eisen van een goede eigenaar. Tijd te kort en liefde te weinig. Je veranderde en dat deed me pijn. Je wilde zoveel en we deden zo weinig. Onze Grote zoektocht naar een geweldig huis begon en dat deed ik met liefde, maar niet zonder pijn. Na vele sollicitatiegesprekken die ik afging en geloof me ik was een strenge baas en goed doornemen van een contract wat met jou meeging zijn we bij iemand gestrand en gebleven. 2 Superlieve mensen waar ik nog dagelijks contact mee heb. Die jou datgene konden geven wat ik graag had willen doen. Een plekje op de Veluwe, veel land en paardenvriendjes. Zo fijn want je bent een geweldig paard zonder kwaad in je. Alles wat ik met jou deed ging vanzelf. Longeren had je na 2 x onder de knie dit deden we op stemhulp, Zadel op? Wat geen probleem je hebt nog nooit gebokt, bandages? Kom maar op baas als jij het zegt zal het goedkomen. Een paard met een goude instelling en wat heb ik van jou genoten zeg. Het is tijd om je door te geven en je een leven te gunnen dat paardwaardig is!

Je eerste x buiten
Afbeelding

Hier werd ik verliefd
Afbeelding

Je was onze held!
Afbeelding

Afbeelding

Aan ons verhaal komt helaas een einde, maar voor jou begint een nieuw mooi boek met vele hoofdstukken.

Inmiddels genoeg mooie foto's van jou op je nieuwe plek en wat ben jij gelukkig! Het gaat je goed Gabber. Tot op de Veluwe.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

fenijro_tani

Re: Houden van is.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 18:52

Wouw wat een mooi en droevig topic. Super fijn dat de nieuwe eigenaren foto's sturen dat verzacht de pijn wel iets zeker?
Heel knap dat je zo'n keuze kan maken!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 03:38

fenijro_tani schreef:
Wouw wat een mooi en droevig topic. Super fijn dat de nieuwe eigenaren foto's sturen dat verzacht de pijn wel iets zeker?
Heel knap dat je zo'n keuze kan maken!

Dat zeer zeker! We hebben goed contact en ik mag nog met hem over de veluwe komen crossen!

Leuk zijn laatste topic van mij en dan in uitgelicht! Dat heeft hij verdiend.

appelxkiwi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 06:10

Wat super fijn dat ie op een fijn plekje terecht is gekomen!

Ik heb een andere pony op deze stal gehad waar die is geboren, dus heb hem in z'n veulen maandjes meegemaakt. (:

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 12:19

Fijn dat je een mooi plekje heb gevonden voor je lieveling, moeilijk maar goed besluit zo
te lezen.....

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 13:44

appelxkiwi schreef:
Wat super fijn dat ie op een fijn plekje terecht is gekomen!

Ik heb een andere pony op deze stal gehad waar die is geboren, dus heb hem in z'n veulen maandjes meegemaakt. (:

Gaaf jij hebt de valkmerrie.

Lief paard is dat!

Hij staat super en dat geeft rust