Dus ik dacht, maken we er gelijk een leuke fotoserie van. Maar helaas, omdat het mijn profielwerkstuk is en ik dan natuurlijk ook zelf de foto's moet maken, kon ik er zelf niet op.
Dus wat doen we dan? Vragen of iemand anders er geen schrik van heeft om voor gek te staan in het bos!
En dat is gelukt, iemand uit mijn klas wou dat wel doen.
Eerst dan maar gelijk de deken op de foto gezet. Was echt hilarisch! Bedenk dat je er zo bij loopt....
1.

En dan mensen je tegemoet komen!
2.

3.

4.

5.

Een ander klasgenootje wou helpen zodat ik alleen op Buck hoefde te letten, zij deed de make-up en hair van het model XD
Daarna moest de Vaquero/Cowboy look eraan geloven.
6.

7.

8.

Daarna de wannabe Native American look
9.

Wat ik haar alleen niet verteld had, dat ik ook graag zonder hoofdstel foto's wou maken... Aangezien er ondertussen al gebleken was dat Buck hartstikke braaf (en lui) was, stemde ze makkelijk in!
10.

11.

12.

Helaas bedacht Buck dat hij toch graag wat blaadjes wou snoepen...
13.

En natuurlijk mocht de visagist (of hoe je dat dan ook mag spellen) ook nog een rondje rijden, gewoon het zadel er weer op! Je merkt helaas wel aan de kwaliteit van de foto's dat het donker begon te worden...
14.

En nog een laatste groepsfoto!
15.

Bedankt voor het kijken!
Het was een erg gezellige middag en we hebben veel kunnen lachen, of dat nou om mensen die voorbij kwamen lopen was of omdat het model/Buck zo vrolijk keken.
Beide ruiters hadden weinig/niet paard gereden en ik was erg trots om te zien hoe zowel zij, als Buck ermee om gingen!