Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik geniet meer van de ritten als ooit tevoren nu ik ook tijd heb gemaakt voor het leven naast de paarden. Maar intensief trainen? Nee danku daar heb ik niets meer mee. Eight schreef:Bestaat de paarden liefde voor jou alleen uit rijden? Ik heb nu zo'n 15 jaar zeker eigen paard(en) en ik rij al een jaar of 5 maar een keer in de week (in de zomer soms twee) maar ik ga er wel graag heen om te verzorgen. Is mijn paarden liefde over? Absoluut nietik geniet meer van de ritten als ooit tevoren nu ik ook tijd heb gemaakt voor het leven naast de paarden. Maar intensief trainen? Nee danku daar heb ik niets meer mee.
dat bericht was gericht aan TS, excuses als het niet duidelijk was.
Dus voor nu wil ik me vooral focussen op andere dingen, maar ik weet dat er een dag komt dat ik niet meer in de Randstad woon en een eigen paard kan kopen, waarmee het goed klikt en ik helemaal zelf kan bepalen hoe ik hem ga trainen. Maar in de tussentijd zijn er nog ontzettend veel dingen die ik wil doen, die niet zouden kunnen als ik een eigen paard had. En een bijrijdpaard wil ik gewoon niet meer.
.
Heb naast de pony's ook een druk leven met een fulltime baan, druk sociaal leven en wil daar ook echt tijd aan besteden.