Mijn geliefde Nikon met telelens was nog niet uit mijn tas getoverd of de paarden kwamen al in beweging.. Of nouja, om precies te zijn, 2 merries en een hengst.. Die waren een andere merrie, hengst en veulen aan het achtervolgen.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn.. Ik fotografeer met een Nikon D7100 + 70-300 lens en bewerk mijn foto's waar nodig in Lightroom!
(voor de Moderator: ik hoop dat mijn Topic hier goed staat, wist niet waar hij anders terecht hoort?)
1. Het begon allemaal in totale rust, mooi beeld, beetje ijzel en vooral een beetje heel erg koud!!

2. Dit waren een paar paarden van de grote kudde

3. Deze merrie liep om 1 of andere reden continue bij de kudde weg.......

4. Maar werd weer terug gefloten door een hengst

5. Uiteindelijk was deze merrie met haar veulen niet welkom in de grote kudde.. (als je goed kijkt zie je het veulen lopen, de papa liep buiten de foto

6. Toen begon het brute geweld zich af te spelen.. De 'wegloop' merrie wist te ontkomen en rende met een enorme snelheid weg.. Je zal het niet verwachten, maar na 1 minuten uit het zicht te zijn kwam ze met een rotgang terug galopperen

7.

8.

9. Twijfel bij deze foto een beetje of het nou vechten is of dat ze nog niet achter hun geaardheid zijn gekomen

10. Opvallend dingetje: Het ene paard heeft best mooie tanden en het andere paard totaaaaal niet

11.

12. Hierna was de rust weer wedergekeerd!

Groetjesss

Julie kennen mij misschien wel van deze topics, hier heb ik ook alle foto's zelf gemaakt!:
[KS-ITP] Vlaams veulen in de sneeuw!
[KS-ITP] Vlaams veulen Winston 7 maanden!
[KS-ITP] Vlaams veulen winston 83 dagen!
[KS-ITP] Winston 48 dagen oud!
[ITP] Vlaamse krachtpatsers!