Vandaag was ik vrij dus besloot ik maar om maar weer naar Elano te gaan en samen te gaan wandelen.. En ik dacht: Ach, waarom niet naar het strand het water in? Het is toch zonnig en 30 graden. Was dat maar waar..

Maarja, ik dacht: Extra sokken en schoenen mee en uiteraard een handdoek.. En gaan met die banaan! Hoe ik mijn schoenen om zou wisselen, zou ik daar wel bedenken. En dat ging nog vrij goed ook. Op het bankje zitten, beetje toveren en klaar. Een man stond mij een beetje stom aan te kijken wat ik nou weer aan het doen was..

Ik wilde dit keer een rondje maken, dus dat heb ik gedaan. Alleen, dat rondje bleek wel ietwat lang te zijn.. Op de terug weg begonnen mijn voeten best wel zeer te doen en Elano begon honger te krijgen.. Uiteindelijk heb ik hem maar even 10 minuten laten eten.. Arm paard.

1.

Ik heb er wel wat langer over gedaan, aangezien ik veel stil stond op het strand had ik hem daar even op pauze gezet.
2. Op de heenweg. In de verte zijn de duinen al te zien.

3.Voorruit rennen en achteruit lopen zodat ik foto's kan maken. Nog best wel lastig.

Onderweg komen we natuurlijk ook een heleboel verkeer tegen. Dat kan hem dus echt niks schelen.. Ik schrik eerder van auto's dan hij.. We kwamen onder andere vandaag ook zo'n machine tegen die de sloot uitbaggerde en ik liet hem doorgaan. Want ja, Elano schrikt toch vrijwel niet en ik loop tussen hem en de machine. Dus als ie schrikt dan loopt ie een pasje harder.. En ja, het maakte niks uit. Alleen heel even toen we er voorbij liepen maakte hij een pasje sneller en liep uit zichzelf weer in het goede tempo. Heerlijk paard is het ook!

En we kwamen eenden tegen, hij gaf vandaag helemaal niks om! De eend mocht zelfs 3 keer fladderen met de vleugels zonder reactie.

4.In de duinen. Poseren kan hij wel hoor! Alleen vaak niet op de momenten dat ik het wil.

5. Bijna op het strand.

6. Knapperd is het ook!

7.

8. Op het strand! Maar wat is dit.. Ik heb dit een keer eerder gezien?

9. En dat rare bewegend spul.. Dat heb ik ook een keer eerder gezien.

10. We komen dichterbij het water..

11. IEEEEKKSS!! Help, dat witte spul komt naar mij toe en wilt mij opeten!

12. Maar wacht, laat ik het eens dichterbij bekijken.. Wat is dat toch..

13. En nadat baasje toch echt wel koude voeten begon te krijgen.. Gingen we weer verder.

14. Hé, dit herken ik! Hier ben ik eerder geweest! *Naar huis, huis, huis, huis..*

15. Eindelijk eten! Ik heb zo'n honger!

Nog een filmpje. Totaal niet in de goede volgorde.

https://www.youtube.com/watch?v=T-Xy9g781Mk
Tot de volgende keer!