Ik wilde graag een wat forser paard fokken die wat meer maat heeft dan haar moeder (1.61), die makkelijk is qua karakter maar die wel lekker allround de sport in kan. Tot nu toe voldoet ze aan al mijn wensen

Uitglijdertje (liep goed af gelukkig)!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Murosch schreef:Bedankt! Maestro Polo staat bij jou op stal toch? Gaat hij voor de hengstenkeuring? Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen!
Dank je Manadeluca, lief van je en ik hoop ook dat ons dat gegund wordt!
Murosch schreef:Oh leuk, ik ben heel nieuwsgierig naar hem. Ik denk dat ik 25 februari wel ga kijken bij de hengstenkeuring. Nu zijn vader naar het buitenland is, zou het een mooie kans voor zijn zoon zijn denk ik. Veroon is nu nog een beetje sprietig, ik ben benieuwd hoe ze er over een jaar of 2 jaar uitziet en ook hoe groot ze nou gaat worden.
Fotsy schreef:plaats je dan eens een foto van die hengst
Annikoe schreef:Ik vind haar prachtig![]()
Maar puur uit nieuwsgierigheid: is ze niet een beetje aan de dunne kant? Of lijkt dat zo door haar bewegingen? Of is dat gewoon haar bouw
Fem schreef:Annikoe schreef:Ik vind haar prachtig![]()
Maar puur uit nieuwsgierigheid: is ze niet een beetje aan de dunne kant? Of lijkt dat zo door haar bewegingen? Of is dat gewoon haar bouw
Volgens mij zijn we hier in Nederland zo gewend aan dikke bolle paarden, dat we slanke jonge dieren tegenwoordig als dun zien..
TS heeft volgens mij ook al het een en ander geschreven over de 'dunheid'....
p.s. (dit bedoel ik niet onaardig.. het valt me op dat mensen gewoon een ander beeld hebben van dun/dik, gezond/ongezond, etc.)