Ja, daar is ze weer, tuiger Horonae met mijn (zoveelste) topic, ik kan gewoon geen genoeg van der koppie krijgen en voel de behoefte om dit te delen met de wereld.

Maar deze keer vanwege een speciale gelegenheid, mijn moppie heeft namelijk haar eerste photoshoot gehad.
Een vriendin van mij doet een studie met o.a. film en fotografie en wilde graag een keertje oefenen op paarden. Ik had nog niet zo veel mooie kwaliteitsfoto's van Roné. 1 + 1 = 2, dus maakte we een afspraak op een koude ochtend om wat foto's te gaan maken.
Ik weet dat de rijfoto's niet zo geweldig zijn, ze had echt even haar dag niet. Ik denk dat ze wat in de war was omdat we eerst losgooifoto's maakten, dus volgende keer wil ik eerst rijfoto's maken en daarna pas losgooien. Als resultaat kon ze nu niet helemaal lekker los in der lijf en bewegingen komen en dat is helaas wel te zien.
Nou, klaar met de kletskoek, tijd voor wat foto's

1. Halloe bokt!

2. Even op gang komen...

3. ...en dan rennen!

4.

5.

6.

7.

8.

9. Wiggity Wooty, I'm coming for that booty!

10. Ja joh Kirsten, ga anders meteen op je paard zijn kont liggen

11.

12.

13.

14.

15. Oja, we moesten natuurlijk nog even schrikken van die gevreesde bakkabouters

Hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te zien!
Reacties vinden Roné en ik ontzettend leuk

Rijtechnisch commentaar mag, maar houd het een beetje vriendelijk ivm eerdere melding en omdat ik nooit zal beweren dat ik een topruiter ben.

Hoefjes,
Horonae en Kirsten