De ultieme pennydroom; Being a cowgirl!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
mingming

Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 15:51

Eileen_ schreef:
Bedankt iedereen weer!

Lizzy, Is niet zo moeilijk te regelen hoor. Gewoon doen!
Maar ik zal je wel ff pb'tje versturen.

Dat claustrofobische gevoel had ik heel erg de eerste dag dat ik terug was! Vooral in schiphol... Ik kon wel janken de eerste dag dat ik terug was, ik vond het echt verschrikkelijk allemaal :') Nu al wel weer meer gewend maar mis alles gigantisch. Haha, misschien krijg je nog een pb'tje van me in de toekomst als ik besluit om mijn paard naar Nederland te brengen.


Wat onwijs gaaf! Zou je mij misschien ook een pb willen sturen met hoe je dit hebt geregeld?


Toralone

Berichten: 603
Geregistreerd: 26-08-10
Woonplaats: Einde van de wereld: rechtsaf!

Re: De ultieme pennydroom; Being a cowgirl!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 16:40

Ik denk dat dit ook wel dé droom van velen is, zo ook mijne... Wat een ontzettend gaaf topic!

Howrse: Toralone
COFFEE: A magical substance that turns 'LEAVE ME ALONE OR DIE' into 'Goodmorning honey'...

NailB

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 16:42

mingming schreef:
Eileen_ schreef:
Bedankt iedereen weer!

Lizzy, Is niet zo moeilijk te regelen hoor. Gewoon doen!
Maar ik zal je wel ff pb'tje versturen.

Dat claustrofobische gevoel had ik heel erg de eerste dag dat ik terug was! Vooral in schiphol... Ik kon wel janken de eerste dag dat ik terug was, ik vond het echt verschrikkelijk allemaal :') Nu al wel weer meer gewend maar mis alles gigantisch. Haha, misschien krijg je nog een pb'tje van me in de toekomst als ik besluit om mijn paard naar Nederland te brengen.


Wat onwijs gaaf! Zou je mij misschien ook een pb willen sturen met hoe je dit hebt geregeld?



Dit inderdaad! Wat een geweldige reis heb jij gemaakt, in een land dat fantastisch moet zijn. Zou je mij ook het pb-tje door willen sturen O:)

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-16 17:52

Wauw wat een reacties :o Bedankt iedereen!
Ik heb niet ontzettend veel tijd, dus de pb'tjes kunnen een tijdje duren :D

janouk schreef:
Mooi avontuur, hard werkenen hard genieten.
Prachtig om je verhaal zo te lezen. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om weer te wennen aan het leven in een stad.
Heel benieuwd hoe jouw leven verder gaat, of je ooit terug gaat. Haha ik volg

Daar ben ik ook heel benieuwd naar :D Ik heb werkelijk geen idee hoe en waar m'n leven er uit gaat zien. Maar dat maakt het juist zo spannend en leuk vind ik. Hou er niet zo van om m'n hele leven in te plannen. Een andere reden waarom ik voel alsof ik niet zo goed in Nederland pas.. Hier wordt dat namelijk veel meer van je verwacht, om alles maar in te plannen.

xMercury schreef:
Wat een super mooie foto's! Maar wordt het kalf niet verdoofd?

Misschien niet het antwoord dat je wil horen, en ook niet iets waar bokt heel blij van wordt waarschijnlijk. Maar nee ze worden niet verdoofd. Als je er over wil discussiëren, ik wil er vanalles over uitleggen als je dat wilt. Maar dan wel via pb :D

kwita schreef:
slik zit ik hier als 37 jarige ...had ik het toen maar gedurfd ( heb altijd een hoog beren en leeuwen gehalte)

maar wat een belevenis , ik benijd je !

Je bent nooit te oud om je dromen waar te maken ;) Als je het echt wilt is het mogelijk. Misschien niet voor 1,5 jaar, maar echt wel voor een kortere periode. 37 is sowieso niet oud.. We hebben veel mensen rond die leeftijd, al helemaal in de winter. Op dit moment is er iemand in de 40 eigenlijk! En vorig jaar zomer/ herfst hadden we een koppel die in de 50 zat. Die waren echt geweldig gaaf... Hadden genoeg van het stadsleven, hadden al een heel leven en gezin opgebouwd (kinderen uit huis) en hadden besloten om te gaan reizen.. Alles verkocht en gewoon gegaan. Nu gaan ze de wereld over, zoveel respect voor! :D Het is echt niet alleen maar voor jongeren hoor! Zeker niet.

SuperAssie schreef:
RiannaB schreef:
Wauw, wat ontzéttend gaaf. Van mij mag je zo nog 10 topics maken met je belevenissen :D
En wat is het daar toch mooi... <3

Kan me zo goed voorstellen dat het echt wel kan tegenvallen om dan weer in dit minilandje te zitten, waar iedereen op elkaars lip zit en je niet eens een halfuur kunt rijden zonder iemand tegen te komen...

Een half uur? Volgens mij red je het nog niet met tien minuten en dan moet je al om 5 uur 's ochtends op weg zijn :')


Maarreehh.. Mudflap in uitgelicht *\o/*

Haha, nee is toch echt wel heel anders dan in Canada. ff 2 dagen onderweg met de paarden en geen mens tegen komen ey :D En ja, mijn Mudflapje in uitgelicht <3

webster543 schreef:
Wauw, wat een prachtige foto's en wat een geweldig avontuur moet dat geweest zijn.

Kom, maak dat je terug in het vliegtuig zit, zoek een knappe boer en blijf er :P
En dan blijven foto's posten :D

haha, al wel gevonden. :+ Maarehh, cowboys zijn over het algemeen niet echt jongens waar je een serieuze relatie mee wilt. Die zijn niet echt serieus en hebben vaak alcohol problemen.. + canadese jongeren waar ik zit (om maar even over een kam te scheren) zijn vaak niet zulke harde werkers. Maar als ik nou eens een leuke zou kunnen vinden die niet zo is.... :D


UMayDream schreef:
Wow, wow, wow. Wát een gaaf verslag en foto's! Ik kan me helemaal indenken dat je graag terug wilt. Dit jaar ben ik 10 weken in Canada geweest en zo'n ervaring als die van jou staat nu dus ook op mijn bucketlist. :D

Ik ben benieuwd naar meer foto's, we zijn al op pagina 2 tenslotte.... O:)


Edit: wat was je reden om naar Canada te vertrekken voor zo'n lange tijd, als ik vragen mag?

10 weken in Canada is ook al heel gaaf!
In eerste instantie wilde ik maar voor 3 maanden gaan. Toen veranderd naar 6, toen naar een jaar en toen ik daar uiteindelijk voor een jaar was, verandert naar anderhalf jaar :+ Ik had die droom al sinds ik 13 was dus toen ik 18 was en het was mogelijk, ben ik direct vertrokken.

NuevaAtalaya schreef:
Wauw wat een prachtige foto’s! <3 Wil na mijn examen ook erg graag voor een tijd naar het buitenland. Zou niet snel naar Canada gaan omdat ik echt een koukleum ben (-40 :brr: :wow: ) , maar het lijkt me wel een heel mooi land! Zou idd leuk zijn als je meer topics zou maken, vind het echt hele gave foto’s en vind dat je er een erg leuk verslag bij geschreven hebt :o

Het is alleen in de winter dat het koud is hoor! In de zomer is het zo rond de 30 graden. Afgelopen zomer was het lekker; vaak rond de 25. Maar de zomer ervoor hadden we 1,5 week van rond de 38.. Dat was verschrikkelijk :+ En zelfs in de winter is het nog niet zo erg. Vind de Nederlandse winters veeeeel rotter dan de Canadese winters. -40 klinkt veel kouder dan dat het voelt. De lucht is zo droog+ je kleed je erg warm aan. Prima te doen hoor!

s1993 schreef:
Wat leuk om Mud ineens op de voorpagina te zien staan! :)
Eileen de recruiter! Haha Marilyn zei al dat er minder mensen komen nu jij er niet bent :P

Gaan anderen nu eigenlijk een beetje wat met Mud doen of heeft hij vakantie tot jij terugkomt?
Of heb je daar geen afspraken over gemaakt?

Hey Stefanie :wave:
Hahaha, http://www.Eileenx.net toch :+ Lotte is er nog :D Die zit ook op bokt. Dus op het moment is er nog steeds iemand via mij :+ Heb nu ook al een paar pb's dus er komen vast weer veel Nederlanders volgend jaar lol. Straks hebben ze geen zin meer in Nederlanders door mij :')
Ja Mud heeft vakantie. No way dat iemand hem gaat rijden wanneer ik er niet ben ~~}> Hij heeft die vakantie ook meer dan verdient, en zal alleen maar goed voor hem zijn. Van wild paard tot rijpaard is niet niks natuurlijk.. En we moeten echt maar gauw eens wat afspreken! Je kan altijd naar me toe komen als je een keer wil rijden hoor :D

marachels

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-02-09
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 19:24

Wauw wat ontzettend gaaf!!
Heel veel meer kan ik niet zeggen geloof ik, wauw!

MarloesVtK

Berichten: 189
Geregistreerd: 25-12-12

Re: De ultieme pennydroom; Being a cowgirl!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 20:50

Super gaaf zeg!

Rhosyr37

Berichten: 10
Geregistreerd: 19-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 20:58

Super gaaf!!

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: De ultieme pennydroom; Being a cowgirl!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 21:38

Oooh wat megagaaf zeg!!! <3 Heb echt genoten van dit topic!

Maeve
Berichten: 1871
Geregistreerd: 12-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 22:39

Dit lijkt me echt zo geweldig! Ik ga begin 2017 voor 3 maanden naar Denemarken om daar te helpen op een boerderijtje met paarden. Klinkt niet zo spannend, ik zou zoooo graag naar Amerika/Canada gaan om hetzelfde te doen als jij, maar ik ben nog nooit alleen op reis geweest en ben een beetje een mietje :j
Ik hoop na die tijd genoeg zelfvertrouwen opgedaan te hebben om de oceaan over te gaan.
Dit soort topics werken alleen maar motiverend *\o/*

Joker's Valentine

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Re: De ultieme pennydroom; Being a cowgirl!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-16 23:10

Toch wel heel leuk om te merken dat deze topics zo motiverend werken! Dat is toch ook wel een beetje mijn doel ook, naast natuurlijk omdat het gewoon leuk is om m'n ervaring te delen :+ Ik ben namelijk zo zelf ook geïnspireerd door verschillende topics en verschillende mensen. Vooral Lifaya's topic een paar jaar geleden heeft voor mij ook echt doorslaggevend gewerkt. Had altijd al het idee.. Maar na dat topic wist ik het heel zeker :D
Ik hoop ook wel mensen te kunnen inspireren dat ze deze ervaring kunnen opdoen. Want het heeft voor mij gewoon zo ontzettend gewerkt en mijzelf én mijn leven gewoon zo veel beter gemaakt dan wat ik anders nooit zo was gelukt. En dat gun ik iedereen zo :D

marijedublin

Berichten: 358
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 08:49

Wauw! Wat een droom!!

Lottexxx

Berichten: 717
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 23:24

Ik zie je topic nu pas, je wordt echt zo gemist op de farm! Leuk om je foto's van begin tot eind te zien! Momenteel is mud bevroren met een gevoelstemperatuur van - 40 haha.

Don't go where the path may lead, go instead where there is no path & leave a trail. -Ralph Waldo Emerson
[ITP] Friese Parels op de Canadese prairie.

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-16 10:01

Ahh, ik mis de farm en iedereen ook zo ontzettend :( kan niet wachten om iedereen weer te zien!
Take good care of my frozen Muddy <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers