Ik had al langer het idee om weer eens een schriktraining te maken. Maar omdat het bij ons thuis echt een ziekenboeg is op het moment kwam het er niet van. Want ik moest echt voor zuster spelen in huis.

Niet zo uitgebreid als dat ik in gedachten had, maar toch was hij erg leuk!
Ik had 3 hoofd onderdelen neergelegd.

Terwijl ik de boel in het weiland aan het opbouwen was, stonden de paarden er nog gewoon in en konden zo al mooi kijken wat er aan de hand was. En dat scheelde een hoop!
Eenmaal klaar ging David eerst met Bliksem aan de slag.

En zoals verwacht deed Bliksem het super braaf. Maar ook David deed het erg goed!

Dus Bliksem mocht het grote voorbeeld zijn voor Nick. Zo ben ik eerst lekker met Nick achter Bliksem en David aangelopen. De vlaggetjes waren geen probleem, maar dat knisperpad was toch wel raar. Maar toch ging er over! Ook het zeil wist hij even niet wat hij er mee aan moest. Kan je daar wel op lopen? Hij was er niet bang voor, maar snapte dat blauwe vlak gewoon niet. Toen Bliksem er over liep, volgde Nick keurig.

Rennend door het smalle pad van vlaggetjes.

Extra hard stampen op de flesjes

En nadat hij alles 1 keer had gedaan was het een eitje! Dus moesten we het iets moeilijker maken. David ging met de lege container, die een hoop lawaai maakt, door de weide lopen. En ook dat ging goed!
Maar toen kwamen er paraplu's, nou dat waren toch rare dingen!! Wilde Nick in het begin weinig van weten. Maar uiteindelijk kwam hij gezellig bij mij onder de paraplu! En later moest hij zelf de paraplu inspecteren met zijn mond.

Kusje!

Als laatste kreeg Nick nog een paar vlaggetjes op zijn rug. Ook rare dingen, maar goed als baasje zegt dat het goed is... dan zal het wel zo zijn.

En om het nog leuker te maken hebben we het parcoursje ook onder het zadel (bbp) afgelegd! Daar heb ik ook een hoop screenshots van, maar dat past niet meer in het topic. Dus krijgen jullie gewoon de film. En ben daar best een beetje trots op! Dat ik dit nu al met mijn Nicky doe.

En uiteraard de film van David en Bliksem.
Ik ben trots op de paardjes! Maar ook super trots op David, want hij heeft erg goed geholpen!
Ondertussen ben ik al hard aan het nadenken over mee leuke dingen, zo wil ik o.a. nog een tunnel / poortje achterig iets