Zoals sommige al weten had ik een volg topic over mijn stage in Hongarije. De eerste keer vliegen, eerste keer in een land waar ik de taal echt niet spreek en dat allemaal alleen. Ik heb het echt énorm naar mijn zin gehad. Ook heb ik een heleboel foto's gemaakt. Zowel op het weiland van de pony's als tijdens de ritten. Uiteraard ga ik niet mijn camera meenemen op een paard of pony..

Eigenlijk wel jammer dat het alweer voorbij is, maar ook wel weer blij dat ik weer thuis ben.
Vanuit het weiland, uitzicht op het dorpje Légend.

Op maandag en donderdag werd er van alles gestookt.. En in combinatie met een ondergaande zon..

Mijn aller eerste rit.. Gelijk geleerd dat je moet uitkijken voor takken met doorns..

http://i63.tinypic.com/6f2wq8.jpg
Ook heb ik meegedaan aan de wijnoogstfeest. Veel muziek en gedans.. En een heleboel hapjes en zelfs pizza. Dus lekker kunnen eten te paard.

In de zomer was het een 'beetje' droog.

Maar het kan ook aardig nat en glad zijn..

Mijn aller laatste rit. Gekozen voor de pony. Maar goed ook, het was echt nat en glad. Met een paard was ik niet heel en droog gebleven.. En anders het paard wel.

Afgelopen donderdag ook naar de dierentuin geweest en souvenirs gekocht. Uiteraard toen ook mijn camera mee.
Smile!

Ik heb een heleboel geleerd en meegemaakt. En hoe ik mijn stage vond? Beter dan ik had kunnen wensen! Als ik op vakantie ga weet ik waar ik heen ga.. Of nouja, als ik dan met de auto ga i.p.v vliegtuig.. Vond het vliegtuig al niks, nu vind ik het nog steeds niks.

Dit waren enkele foto's van mijn stage en de pony's.
Voor degene die het zich afvragen:
Ik heb stage gelopen bij The Little Horse valley. Hier staan vooral Dartmoor pony's. Enkele paarden en 2 welsh pony's. Rocky is dit jaar het enige veulentje, een echte boef. Het is een manege en toerisme bedrijf. Ze praten gewoon Nederlands dus je hoeft geen Hongaars te leren (of engels, de meeste Hongaren kennen dat toch niet.) Dus als je niet weet waar je volgend jaar heen wilt, het is echt aan te raden!