Wat [***] niet wist...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Wat Rio niet wist...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 19:07

Je hebt werkpaarden en je hebt luxepaarden.
[***] dacht altijd dat hij in de tweede categorie viel, maar daar kwam een abrupt einde aan toen ik begin deze week weer eens een paar autobanden achter me aan door de bak sleepte om de bodem te vlakken en ik me * brainwave * ineens afvroeg: waarom doe ík dit eigenlijk?? Hadden we daar niet een paard voor???
Aan de andere kant van het hek stond [***] nog prinsheerlijk luxepaardje te wezen en had geen er flauw idee van dat dat snel zou eindigen. ~~}>
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-11-22 22:06, in het totaal 3 keer bewerkt

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Wat Rio niet wist...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 19:12

Ik hoopte al dat we het verhaal achter het borsttuig nog zouden horen. Heerlijk geschreven weer +:)+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 19:14

Zeer ernstig dat jij je paard voor dat soort burgerzaken misbruikt!!!

Anoniem

Re: Wat Rio niet wist...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 19:23

Jazeker. }:)
En [***] maar denken dat hij er vanaf kwam met een beetje vrijheidsdressuur, wat grondwerken, werken aan de hand en 2x 5 minuutjes per week het baasje door de bak dragen.
Arm peerd. Knollie gaat an die Arbeit. ~~}>

jokari

Berichten: 8763
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 19:49

Jeuh het paard gaat nog een heuse status als werkdier krijgen ! :D Heerlijk dat ie er zo rustig (of eerder "niet" := ) op reageert.

Eline91

Berichten: 3480
Geregistreerd: 21-05-11

Re: Wat Rio niet wist...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 20:25

Haha, heerlijk! :D Ik ben benieuwd hoe hij het zal doen als er eenmaal een band achter hangt ;)

Anoniem

Re: Wat Rio niet wist...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 20:34

Ik ook! Morgen ga ik kijken of ik tegelijk met mijn stalgenootje naar de beesten kan, dan kan hij nog een keertje met 'mens' oefenen voor we de banden zelf proberen. Het is namelijk helemaal geweldig dat hij hier zo cool op reageert, maar zoals Jokari al hint zou dat ook kunnen betekenen dat hij zich er gewoon voor afgesloten heeft en dat het de volgende keer Ineens Helemaal Nieuw is. :D
Ik geloof van niet, want hij liep steeds van target naar target dus de hersens stonden wel degelijk in de voer-verdien-modus, maar je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn. :)

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Wat Rio niet wist...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:24

Arme Rio. Hoe kun je hem dit aandoen? :n
Heerlijk geschreven weer!