Nadat we al tijden met het idee liepen om eens weer wat anders te fotograferen dan de standaard plaatjes, hebben we een leuk idee uitgewerkt om van mijn vriendin haar Camarque paard een eenhoorn te maken. Dus zo gezegd zo gedaan, mijn vriendin aan de knutsel en heeft een speciaal eenhoorn hoofdstel gemaakt en vandaag hebben we een prachtige sprookjes reportage gedaan. Zie hier het resultaat.
Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom die eenhoorn nou moet. Voor mij, puur persoonlijke smaak dus, doet dit zo'n afbreuk aan de foto's die ik zonder 'attribuut' véél mooier had gevonden.
De eerste drie foto's zijn mijn favorieten. Ik vind het hoofdstel juist heel leuk gemaakt, het doet me ergens ook denken aan een middeleeuwse optoming waar wel eens hoorns of pinnen opzaten. Prachtig paardje ook!
Het zijn leuke foto's, maar niet spectaculair. Ik had meer een steigerend paard, galopperend, etc.. meer vinden passen bij dit "thema". Zou er wat meer actie in willen zien en ook wat meer nabewerkingen. Het is nu een beetje gewoontjes.
Hulp nodig bij het solliciteren, schrijven van een sterke motivatiebrief of een overtuigend cv? Stuur een PB of kijk op www.Solliz.nl