Voor mijn verjaardag heb ik geld gevraagd voor een fotoshoot. Ik wilde een shoot op het strand of op de hei bij zonsopgang of -ondergang.
In augustus heb ik Nikki een mailtje gestuurd, al heel snel reageerde ze, super enthousiast.
Aangezien, Nikki niet op korte termijn naar mij kon komen, ben ik 8 september naar Hilversum afgereisd voor een zonsondergang shoot.
We hadden het enorm getroffen met het weer, het was bijna 30 graden die dag en het was mooi helder weer en dat terwijl het bijna herfst was...
Deze shoot heeft voor mij een extra diepe laag, omdat Pien afgelopen voorjaar ernstige koliek heeft gehad en er bijna niet meer was geweest. Gelukkig is ze helemaal hersteld en is ze weer topfit.
Daar ben ik zo dankbaar voor, want wat ben ik gek op die prachtige Fjordenmerrie.
En wat ben ik stiekem trots op Pien en mijzelf

Paspoortje:
Naam: Officieel, Vlera, maar voor ons, Pien allias Piene, Pientje
Ras: Fjord
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 16 jaar
Talenten: Eten, crossen, lief zijn en bovendien een gouden paard van binnen en buiten
Nou, hier komen de foto's, het is moeilijk om een selectie te maken, hihi, ze zijn allemaal prachtig!!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9. Deze betekend veel voor mij, omdat ze 3 jaar gelden twee griffelbeentjes had gebroken en het toen de vraag was, of ze nog wel zou kunnen revalideren en de oude zou kunnen worden...

10.

11.

12.

13.

14. Beauty

15. Love