Aangezien het vandaag prachtig weer was, besloten we om met zijn 3en een grote buitenrit te maken. Omdat we best ver zouden gaan, wilden we de fiets meenemen. Zara heeft echter nog nooit een fiets gezien voor zover ik weet.. Maar na 1 keer proberen liep ze mee alsof ze het al jaren deed

Met een rugzak gevuld met noodspullen, water en een hoevenkrabber gingen we opweg. 3 meiden en 3 merries, hartstikke gezellig

Zara is een 10 jarige Duitse Rijpony van slechts 1.40m hoog (laag

), ik heb haar pas sinds januari en we doen heel veel verschillende dingen. Samen met mijn instructrice zijn we haar aan het doorrijden, wat nu super goed gaat. Tot die tijd gaat ze aan de hand mee naar buiten om haar extra verkeersmak te maken.

Klaar om te vertrekken?

Veiligheid voor alles, cap op je kop op de fiets!
Ik wilde hem niet aan mn stuur hangen, hij is nieuw. Shhttt
Onderweg naar de ijssalon, lekker relaxed tempo.

Even bovenop een bergje gras eten en foto's maken

Om vervolgens in het dorpje van de ijssalon aan te komen.. Waar precies vandaag een kinderspeldag georganiseerd werd

Overal gillende en spelende kinderen, waterspelletjes etc. Dat vond Zara toch even iets te spannend aan de fiets, dus werd ze gedegradeerd tot handpaard en ik met de fiets erachter.

Uiteraard moest er even gefleemd worden, al die lekkere ijsjes!

En ons doel: Een ijsje halen!

Arme pony is nu hartstikke moe, maar ze vond het prachtig! We gaan dit zeker vaker doen, andere routes, korter, langer, het maakt ons niet uit
Wees gerust, de ijssalon is van mijn vader geweest, de huidige eigenaar ken ik en we mogen er gewoon komen met de paarden.De kinderen van de speldag vonden het allemaal prachtig.