Alleen toen we werden uitgekozen, besefte ik me dat ik wel een jurk aan moest trekken. Toen mijn vriend vroeg wat ik aan wilde trekken en ik antwoorden met "ach ik trek gewoon dat leuke strandjurkje aan", was dat een fout antwoord waar mijn moeder het ook mee eens was. Na weken nadenken en ik gewoon met tegen zin uitkeek naar de dag dat ik echt in een "jurken" jurk op de foto moest... Shoot me op die zelfde dag opeens een jurk te binnen waar ik ook nog eens een bij passelijk halster bij had

Maar ondanks dat ik pas na het zien van de 1e foto's, zoiets had van "ben ik dat?" en "goh dat staat best wel leuk

1.

Klein paspoortje van mijn grote vriend:
Naam: Jack Sparrow
Ras: Irsh Cob
stokmaat: 1,45 (ik weet het, hij lijkt groter maar ik ben gewoon erg klein

Geboorte land: Engeland
mijn maatje sinds: 3 jaar

Hier komen de foto's!
2.

portret foto's is echt zijn ding

3.

4.

mijn persoonlijke favoriet!
5.

Tja als we op het strand zijn is het wel erg gemakkelijk om Jack te laten liggen

6.

Want dan mag hij altijd eventjes na de foto zijn gang gaan..
7.

8.

Dan nog het losgooien
9.

10.

Pauze tijdens het losgooien
11.

En dan nog de rijfoto's!
12.

En na 1 rondje toch maar besloten om zonder jurk te rijden, zat me niet helemaal lekker

13.

Na de rijfoto's besloot ik om nog eventjes zonder zadel diep de zee in te gaan, hihi Jack besloot alleen op opeens een maffe draai te maken wat ik niet zo heel goed kon uit zitten... Na een kleine zwempartij haha, besloten we dan maar omdat ik toch al nat was om te kijken of ik Jack in zee kon laten steigeren.
14.

Dat bleek nog erg lastig te zijn, iets waar we dus op kunnen oefenen

Ik hoop dat jullie net zo veel van deze foto's kunnen genieten als ik, ik wil in ieder geval de fotografen heel erg bedanken voor de gezellige middag. En ik ben reuze benieuwd naar het resultaat van de fotografen die nog niet helemaal klaar waren met bewerken

Ik hoorde dat bij een paar mensen met schoenen niet in de smaak vielen, maar ik durf te wedden dat als ik op blote voeten stond er ook commentaar was geweest hihi