Vanavond wilde ik eigenlijk mijn week oude veulen op de foto zetten voor zijn eigenaar, maar hij lag eerst te slapen. Op dat moment waren 2 van mijn jonge paarden weer eens heerlijk samen aan het spelen, dus ik was blij dat ik mijn camera bij me had
Almaz en Aleeyah zijn broer en zus, beiden uit mijn mooie GR Bint Shadwan (Mausi). Aleeyah is van juni 2014, en Almaz van augustus 2015. Ze staan sinds een weekje samen, en kunnen ontzettend goed met elkaar opschieten. Ze spelen dagelijks samen, en zeg nou zelf, dit brengt toch een lach op je gezicht?
Aangezien Almaz het van Aleeyah niet kon winnen, ging hij nog maar een rondje achter klein vriendje Malik aan
En de kudde in ruststand
En kleine broer Tanwir is ook alvast aan het oefenen
Jammer genoeg moeten Almaz en Aleeyah straks wel weer uit elkaar, want we willen natuurlijk geen ongelukjes Dus zodra Malik afgespeend wordt, gaan Malik en Almaz samen apart en gaan Aleeyah en Aziza samen met Mausi en Tanwir.
Prachtige kudde zo hoor, jammer dat die 2 uit elkaar moeten, maar idd een inteelt ongelukje is niet de bedoeling Ik begrijp dat Almaz hengst blijft?
AstridJ
Geplaatst: 25-07-16 15:07
Mooie kudde, leuk dat ze zo spelen!
Triquetra3
Geplaatst: 25-07-16 15:20
Gave foto's! Wat een prachtig gezicht
Al_Zawraa
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-16 17:16
Mer1980 schreef:
Prachtige kudde zo hoor, jammer dat die 2 uit elkaar moeten, maar idd een inteelt ongelukje is niet de bedoeling Ik begrijp dat Almaz hengst blijft?
Nee, geen inteelt ongelukjes inderdaad, en ook niet omdat Aleeyah sowieso nog wel een beetje te jong is nu Het is inderdaad de bedoeling dat Almaz hengst blijft, en eigenlijk dat hij als hengst verkocht wordt. Maar zolang hij niet verkocht is mag hij hier ook hengst blijven.