Kort wat info:
Ik heb Wilson afgelopen maart gekocht. Momenteel staat hij lekker in de opfok bij Lelymare Horses en daar mag hij nog wel even blijven staan. Zo kan hij lekker opgroeien in kuddeverband tot een stabiel paard. Hij is al lekker koel in het hoofd en heeft ook nog eens een ongelooflijk lief en knuffelig karakter. Zijn kleurtje is gewoon een leuk extraatje

Wilson is genetisch homozygoot zwart (EE aa nCh nCr) en 5-panel N/N. Hij is geboren op 21 mei 2015. Voorlopig mag hij hengst blijven en bedoeling is dat hij de westernsport in gaat. Bij voldoende interesse zal hij ook beschikbaar zijn voor de dekdienst. Maar dat is toekomstmuziek, nu mag hij gewoon lekker paard zijn.
Zijn AQHA stamboeknaam is Triple Jet Wilson, zijn vader is Triple Jet Cee Jay en zijn moeder is Ima Blue Tyree.
Voor deze foto's heb ik Wilson gewoon uit de wei geplukt en gepoetst. Geen uren gewassen of getoiletteerd. Hij is gewoon puur natuur op deze foto's.
Maak kennis met Wilson

Eerst wat stilfoto's
1.

2.

3.

Detailfoto
4. Zijn ogen zijn in het echt nog lichter, een soort van licht crèmekleurtje.

Blackfoto's
5.

6.

7.

En natuurlijk ook even samen op de foto
8. Kusje

9. Knuffel

Enkele actiefoto's
10.

11.

12.

En als laatste een foto van de kudde in actie (dit is maar een deel van de kudde)
13.

Welke foto is jullie favoriet? Ik wil er een paar bestellen, maar weet nog niet goed welke

Bij deze wil ik ook graag Minh Dan Vu nog eens bedanken voor de foto's!