Om De Kolonel zijn legerkunsten een beetje bij te houden zijn we een weekje op bivak geweest. Kijk mee en geniet van alles wat je beleeft als je op

De eerste dag, met zijn voeten in zijn lupa (dat is militairentaal voor lunch pakket).

Na de lunch zijn we gelijk de hiba (hindernisbaan) opgegaan. Die uitdrukking op zijn gezicht, hilarisch, hij was nogal tevreden over zichzelf.

Wil hij na de hiba nog lekker samen met mij chillen...

... tref ik hem de volgende ochtend met een ander aan!! Een heusch vakantievriendinnetje!

Echte mannen willen voetballen dacht ik. Not! De Kolonel was nogal in de ban van die gave gast daar in de spiegel, wie is dat toch!?

Tijdens de gewone conditie training. De Kolonel had het over zijn pluba op zijn rug!? Eh... zoek zelf maar even op wat dat precies betekend...

Hygiëne is belangrijk. De Kolonel heeft schone voeten.

Hier controle of mijn voeten wel fris genoeg zijn.

Testen van een nieuw soort camo* denk ik!?

*camouflage

En nog een keer!?

Niet alleen De Kolonel wilde wat vaardigheden bijwerken/opdoen. Ook zijn pluba had doelen! Ik ben beslist geen springheldin. Met De Kolonel durf ik het tot mijn verrassing wél. Vanuit draf. Dus ons doel was om vanuit galop te leren springen. En dat is gelukt! De tonnetjes vond ik erg spannend daarom zit ik daar nog iets harkeriger dan normaal. Maar dat mag de pret niet drukken.