Mijn meiden in het kniehoge gras, echt genieten!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ine23Jarig

Mijn meiden in het kniehoge gras, echt genieten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 15:41

Aangezien we stilletjes aan door onze hooivoorraad heen zijn van vorig jaar en de weitjes waar ze op stonden ook wel eens wat rust konden gebruiken, werd het hoog tijd om de pony's te laten genieten van het uitgegroeide gras. Op deze weitjes hebben ze niet meer gestaan sinds oktober vorig jaar, waardoor het erg veel rust heeft gehad en dat is er ook duidelijk aan te zien!

Mijn meisjes waren alle 4 echt enórm blij toen de wei open ging, hun blik verandert dan echt meteen <3 .

Ik heb 2 haflingerdames, Mara (18) en Raven (5), allebei met deken, en een palomino merrie Marieke (7) en haar cremello dochter Lilith (1). 4 blondjes dus :D

Het is elke keer zo mooi om hen te zien genieten van het heerlijke 'paard zijn'. De halsters hebben ze normaal niet aan op de wei, maar aangezien ik ze er graag in de late namiddag ook weer af krijg is een halster wel aan te raden de eerste dagen :+ .

Genieten jullie mee?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Moeder en dochter :+:

Afbeelding

Afbeelding

Lang niet al het gele is JKK, maar hetgene dat er tussen staat wordt deze week nog uitgestoken :j

Set_Elkol

Re: Mijn meiden in het kniehoge gras, echt genieten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 15:45

<3 ze zijn alle vier prachtig maar vooral het hoofdje van lilith is om van weg te dromen! Wat een heerlijke platen.

tweety_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 15:49

Leuk die foto's! En wat is Lilith knap, dat snoetje <3 en wat een lange manen heeft ze al. Prachtig knollies heb je daar!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 15:57

Mooie foto's. Zou ze wel even regelmatig nakijken op teken.

Ine23Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 16:04

Dankjewel! Lilith is echt knap vanbinnen en vanbuiten, ben daar zo blij mee <3

Doe ik inderdaad FriesWytske, al moet ik zeggen dat ik er hier in de 2 jaar dat ze hier staan nog geen enkele ben tegen gekomen gelukkig. Dat was vroeger wel anders op hun vorige plek.

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 16:12

Mara alweer 18 en alweer 2 jaar op dit plekje :wow:, de tijd gaat hard!
Het moge duidelijk zijn dat ze heeeel erg blij zijn met dit weiland, heerlijk genieten!

Nog heel even en je kan er de hele dag naar staren zodra je uit de achterdeur stapt!

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 10:37

Wat een heerlijk stel <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 11:19

Oh wat heerlijk zo voor ze!! En wat is lillith al goed baby af! Begint al een hele lady te worden <3
Mooie kudde blondjes zo!

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 11:34

Knappe bende heb je hoor

En lilith is supermooi amai dat hoofdje heel verfijnd en ook al zo een lange manen.

Ja zou ze ook regelmatig controleren op teken, wij dachten ook dat er hier geen zaten tot we katten hadden, heb er al vijf verwijderd. Het is enorm van de teken dit jaar. Pfff

Ine23Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-16 11:42

Leuke reacties :D !

Marieke en Don Cremello zijn een mooie combi geweest inderdaad, super blij met hoe Lilith opdroogt!

Ik controleer mijn paarden sowieso elke avond als ze naar de paddock gaan even op vanalles, dus dat zit goed :j . Teken zijn rot beesten en Mara kan er niet goed tegen, dus daar let ik wel op. Hebben ook katten gehad hier maar gelukkig ook daar geen teken op (nu jammer genoeg geen katten meer, maar dat is een ander verhaal). Zou het misschien dit jaar door het weer kunnen komen ofzo dat er meer zijn? Dat is ook weer zo'n diersoort in het rijtje met dazen en wespen die ze van mij mogen afschaffen :+ .

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 10:37

wat een schatjes!! je ziet aan ze dat ze het naar hun zin hebben!! *D *D

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 12:52

wauw wat een mooi kuddentje heb je daar zeg ! ik ben helemaal verliefd op lilith wat een knapperd !!

Ine23Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-16 15:31

Wat leuk dat ze in uitgelicht staan :D !

Lilith valt duidelijk in de smaak :):) . Ben zo benieuwd hoe ze uiteindelijk uitgroeit, hoe groot en breed ze wordt. Qua karakter is ze alleszins al helemaal geweldig :+:

Raven en Mara zijn ook erg leuk, maar die hebben altijd een incognito-look in de zomer :Y)