Het is weer tijd voor een Kiwi In The Picture, ook omdat ik vind dat er veeeel te weinig trekpaarden te zien zijn op bokt.. Ik neem aan dat velen van jullie haar nog niet kennen.. Kiwi (officieel Quirina) is een trekpaard van 5 jaar jong. Laatste keer dat we haar hebben gemeten kwam ze op 1.75 uit, zelf ben ik 1.80, dus een prachtig maatje voor me.
Kiwi is niet mijn eigen paard, ik heb het geluk dat ik haar mag rijden en ik durf ook wel bijna te zeggen dat ik haar als mijn eigen mag beschouwen..

Afgelopen maandag zijn wij verschenen voor de lens voor vriendinnen/familie, omdat ze graag wouden oefenen met mens en dier.. en daar zijn echt zulke mooie foto's uit gekomen, al zeg ik het zelf!

Aangezien in dit geval beelden meer zeggen dan woorden.. het zal moeilijk kiezen worden, maar ga mijn best doen..
Haar lieve neusje en oogje..

Mooie foto's die onze band, die in korte tijd is opgebouwd, laat zien hoe die is..

Er zijn natuurlijk ook wat foto's onder het zadel gemaakt.. buiten rijden is wat we het liefste doen..

Hoop dat jullie net zo van de foto's kunnen genieten als ik dat doe!! Een reactie vinden we leuk!!
En om het trekpaard te promoten zou temmen voor Uitgelicht wel heel erg leuk zijn natuurlijk..