ONWIJZE lieve paardjes:D!!

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lonnie

Berichten: 7863
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 00:27

leuke paarden, zie ik het goed dat er heel veel nog in stands staan? dat is wel wat minder...

Flevolander

Berichten: 3891
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 01:16

lonnie schreef:
leuke paarden, zie ik het goed dat er heel veel nog in stands staan? dat is wel wat minder...


Ja das wel één van de mindere dingen, maar ik sta steeds weer als ik daar ben verstelt van hoe goed die beesies behandeld worden

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 14:57

lonnie schreef:
leuke paarden, zie ik het goed dat er heel veel nog in stands staan? dat is wel wat minder...


Er zijn 2 stallen en daarvan zijn er 2 met stands.. er zijn ongeveer.. ehm.. 21paarden en dr staan dr 10 van in Stands. Maar ze worden echt goed behandeld hoor! het is niet zo dat ze helemaal nooit buitenkomen want als ze niet worden bereden staan ze gwoon buiten en als ze dan moeten gaan rijden worden ze naar binnen gehaald. Dus zo vaak staan ze dr niet Lachen

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 19:15

Georgette schreef:
Whaaaa, die Niels lijkt echt een beetje op mijn verzorgpaardje Prodigy! Alleen die manen niet.

Verder leuke foto's!


Ja lijkt er Zeker op (ik neem aan dat je plaatje 'm is Bloos! ) Pling

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 19:32

Ik heb hier nog wat foto's van andere paarden van manege Smit

Afbeelding
Dit is Luna!! Dat is echt een onwijze lieverd (mijn lievelingetje daar) Alleen met rijden is ze ONWIJS druk en gaat ze er elke keer vandoor en zo en ze bokt best wel erg.. Ik rijd bijna elke week op haar Pling echt helemaal geweldig!!!!

Afbeelding
Otello.. Dat is zo ongeveer het rustigste paard van de manege, daar zou je zelfs een kind van 2 jaar nog op kunnen zetten Schijnheilig

Afbeelding
Blits!! dat was ook een schatje.. ik heb er zelf nog nooit opgereden maar hij scheen best braaf te zijn maar wel af en toe een bokje te geven. Hij rijdt nu niet meer mee omdat hij een epeleptie-aanval heeft gehad maar hij is ook al 20 dus nu mag hij lekker van z'n pension genieten Lachen

Afbeelding
Dit is Kanjer! Daar rijd ik ook heel vaak op omdat niemand daar ooit op wil omdat je hem heel erg aan moet pakken want anders loopt die niet vooruit maar t is een lieverd (ookal heeft die me in me arm gebete zodat t ging bloede Bloos! ) hihi

Afbeelding
En ikke met Nozem!! ook een schatje alleen hij is verkocht maar hij staat nog wel hier op stal. Lachen (het is wel een hele oude foto hoor)

Afbeelding
Mr. Fox.. ook een SCHATJE alleen hij rijdt niet lekker.. maar daar kijk ik gewoon overheen Knipoog Tong uitsteken

Afbeelding
Haha en hier is izzy (ze heeft geen zin om op de foto te gaan) Maar ze is wel een lieverd

Nouw tot zover weer wat foto's Groetjes![/list]

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 20:20

Meligemaaike schreef:
Ik vind jack heel erg leuk, ik hou wel van paarden die een beetjuh stout zijn Verward , hihi, meestal krijgen ze minder aand8 enzo en dan is het altijd wel leuk als je een band kan vormen met zo'n paard Schijnheilig Bloos OK dan!

groetjes, maaike


Ja dat kan.. Maar er is maar 1 iemand.. die ONWIJS goed met jack om kan gaan.. daar trapt en bijt die niet naar.. dat probeert die niet eens

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:41

daantjeschot schreef:
waarom hebben allen paarden korte manen dat is zonde!!!!!


Ik vind het niet zonde, ik vind het voor manegepaarden erg praktisch en het komt verzorgt over

Ik vind Otello wel een lief bekkie hebben Lovers

IndyLover

Berichten: 2404
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 20:50

Heet die man op die laatste foto mories (weet niet hoe je het schrijft)?? en heel lang??
Want die reed bij ons mee bij de buitenrit.
Hij zat op een heel druk paard volgens mij luna.

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 21:06

IndyLover schreef:
Heet die man op die laatste foto mories (weet niet hoe je het schrijft)?? en heel lang??
Want die reed bij ons mee bij de buitenrit.
Hij zat op een heel druk paard volgens mij luna.


Jah dat klopt (maurice).. en t klopt ook dat Luna DRUK is

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 22:01

ziet er leuk uit!
die halsters moeten echt wel worden aangepast, denk dat de meeste paarden een pony maat hebben allesinds brammetje

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 22:42

marahorse schreef:
ziet er leuk uit!
die halsters moeten echt wel worden aangepast, denk dat de meeste paarden een pony maat hebben allesinds brammetje


Haha jah ik heb geen idee of 't ponyhalsters zijn.. maar 't zou best kunnen Bloos! Maarjah.. ze zitten niet strak ofzo.. dus dan is't tog geen probleem? Party!!

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:08

wat een goed verzorgde paarden allemaal,maar waarom hebben ze allemaal(behalve de haf) rechtopstaande manen??

het ziet er keurig uit ,hoor.(verzorgt)

babli

Berichten: 2468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:53

ik vind ze niet betrouwbaar klinken ik zou er niet willen rijden Scheve mond

_Angelique_

Berichten: 2361
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 00:25

Ik heb er een x een buitenit gemaakt door de duinen en het bos en over het strand op Macho ook een halinger die was vet stoer !! Maar Bram en Bowie schroken toen van en hond en sprongen zow op een lager gelegd paadje naats het paadje waar we opreden Verward Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel Verward Maar ze waeren verder vet en vet lief.

=xxxxxxxxxxxxx=

Flevolander

Berichten: 3891
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 00:59

Shetlovertje schreef:
Ik heb er een x een buitenit gemaakt door de duinen en het bos en over het strand op Macho ook een halinger die was vet stoer !! Maar Bram en Bowie schroken toen van en hond en sprongen zow op een lager gelegd paadje naats het paadje waar we opreden Verward Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel Verward Maar ze waeren verder vet en vet lief.

=xxxxxxxxxxxxx=


Haha ongeveer. ik heb met Jack een dalmatiër overreden Schijnheilig ....
We reden in een rustig galopje over het strand en ja toen kwam er ineens een hond voor ze hoeven. Verder gelukkig niks gebeurt

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 11:36

Shetlovertje schreef:
Ik heb er een x een buitenit gemaakt door de duinen en het bos en over het strand op Macho ook een halinger die was vet stoer !! Maar Bram en Bowie schroken toen van en hond en sprongen zow op een lager gelegd paadje naats het paadje waar we opreden Verward Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel Verward Maar ze waeren verder vet en vet lief.

=xxxxxxxxxxxxx=


Het gebeurt wel vaker daar dat er paarden schrikken.. maarjah.. dat kan elk paard wel doen tog

Dreamy

Berichten: 24081
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:28

Allemaal de manen omhoog behalve die haf Haha!
Wel geinig Tong uitsteken
Mooie manegepaarden!

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 17:54

paardjuhsgek schreef:
Allemaal de manen omhoog behalve die haf Haha!
Wel geinig Tong uitsteken
Mooie manegepaarden!


Fox ook niet... Lachen

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 19:29

heey wat grappig Knipoog
daar rijdt een hele goeie vriendin van mij Knipoog
zij is half eigenaar van arabesque (Y)
en ze is helemaal gek van koosie en haar zusje yonischa die is hele maal dol op koosie Knipoog

Droomster

Berichten: 2354
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: R'kerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 19:30

Namens Chey (die niet lid is van bokt):

Ik heb op elk paard van de manege gereden, alleen nu rijd ik niet meer op de manege & Koossie is mijn lieveling

Groetjes Chey

Dat was Chey d'r berichtje Lachen Mooie paardjes hoor OK dan! Ik ken Chey trouwens via msn Knipoog

Chey
Berichten: 1
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 19:55

Hoi hoi!! Haha!!

Ik heb me net aangemeld op bokt. Het lijkt me hier echt supergezellig!! Ik heb jarenlang bij Manege Smit in Noordwijkerhout gereden en het daar echt super naar mijn zin gehad. Leuke foto's heb je erop gezet!! Jack kon ik eerst ook goed mee overweg en is ook me lieveling geweest. Daarna werd het Izzy en nu al een paar jaar Koos. Ik rijd niet meer daar omdat ik nu een paardje deel op een andere stal. Heb het daar ook super naar mijn zin. Gaaf dat je 1e bent geworden met Prins! Ik had vorig jaar voor het laatst meegedaan met Koos in de f8 - L1 en ben toen 2e geworden. Ik ben met Jack toen nog niemand verder op Jack wedstrijd deed 1e geworden en met Ronno ook toen hij nog van de manege was en leefde. Heb daar van me 7e tot me 18e jaar gereden. 3 januari heb ik nog een x in me oude les meegereden op zaterdag op Gerald. Was erg leuk. Reed eigenlijk zowat altijd op Naughty, Gerald, Guus en Koossie natuurlijk. Luna kan idd vaak wel wat drukjes zijn, maar ze is wel te doen. Yonisha, mijn zusje vind Nozem het leukst, ze reed altijd op hem, aan de ene kant wel jammer dat hij verkocht is, maar we vinden het echt heel erg gaaf en lekker voor Nozem:D

Liefs, Chey xxx Haha!!

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:01

welkom op bokt hele goeie vriendin van mij Haha!`

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 20:15

Chey schreef:
Hoi hoi!! Haha!!

Ik heb me net aangemeld op bokt. Het lijkt me hier echt supergezellig!! Ik heb jarenlang bij Manege Smit in Noordwijkerhout gereden en het daar echt super naar mijn zin gehad. Leuke foto's heb je erop gezet!! Jack kon ik eerst ook goed mee overweg en is ook me lieveling geweest. Daarna werd het Izzy en nu al een paar jaar Koos. Ik rijd niet meer daar omdat ik nu een paardje deel op een andere stal. Heb het daar ook super naar mijn zin. Gaaf dat je 1e bent geworden met Prins! Ik had vorig jaar voor het laatst meegedaan met Koos in de f8 - L1 en ben toen 2e geworden. Ik ben met Jack toen nog niemand verder op Jack wedstrijd deed 1e geworden en met Ronno ook toen hij nog van de manege was en leefde. Heb daar van me 7e tot me 18e jaar gereden. 3 januari heb ik nog een x in me oude les meegereden op zaterdag op Gerald. Was erg leuk. Reed eigenlijk zowat altijd op Naughty, Gerald, Guus en Koossie natuurlijk. Luna kan idd vaak wel wat drukjes zijn, maar ze is wel te doen. Yonisha, mijn zusje vind Nozem het leukst, ze reed altijd op hem, aan de ene kant wel jammer dat hij verkocht is, maar we vinden het echt heel erg gaaf en lekker voor Nozem:D

Liefs, Chey xxx Haha!!


Haha wat leuk allemaal!! Ik rijdt d'r pas.. 1½ jaar maar ik heb het ook ONWIJS naar me zin.. Maar luna is 't afgelopen jaar best verandert hoor.. ze is veel drukker geworden sinds ze alleen staat enzo.. ze moet tegenwordig ook een tienerman omdat ze anders gewoon superdruk is.. Ik ga dit jaar m'n wedstrijd op d'r rijden *LOL* Ben benieuwd.. dit jaar heeft ze ongeveer 7 rondjes door de bak gerend (ze ging dr dus vandoor maar dat begreep je waarschijnluk al) en ze wilde nie meer stoppen Uiteindelijk is 't wel gelukt hoor.. Maarjah ik ga weer verder kijken!! doeiii Groetjes -xxx- Mariet

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 21:01

ik+pambri"]
[quote="Shetlovertje schreef:
Ik heb er een x een buitenit gemaakt door de duinen en het bos en over het strand op Macho ook een halinger die was vet stoer !! Maar Bram en Bowie schroken toen van en hond en sprongen zow op een lager gelegd paadje naats het paadje waar we opreden Verward Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel Verward Maar ze waeren verder vet en vet lief.

=xxxxxxxxxxxxx=


Haha ongeveer. ik heb met Jack een dalmatiër overreden Schijnheilig ....
We reden in een rustig galopje over het strand en ja toen kwam er ineens een hond voor ze hoeven. Verder gelukkig niks gebeurt
[/quote]

haha hoe ken je nouw een hond aanrijden Verward leeft die nog??

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 18:52

horssie schreef:
heey wat grappig Knipoog
daar rijdt een hele goeie vriendin van mij Knipoog
zij is half eigenaar van arabesque (Y)
en ze is helemaal gek van koosie en haar zusje yonischa die is hele maal dol op koosie Knipoog


haha ik ken d'r wel meer die gek op Koosje zijn