Al had ik uiteraard ook wel graag weer actiefoto's getoond, nu Eston 24/7 in de hengstenweide staat zit er meestal niet zo veel actie in. Estje is een grote knuffel, hij vindt het gezellig als je er bent en wil dan gewoon kroelen en geborsteld worden in plaats van rondrennen. Maar ook stilstaand is hij knap dus ik post weer eens een update . Eston mag over ruim een week 3 kaarsjes uitblazen. Voorlopig blijft hij nog in de wei staan. Rond oktober wil ik hem dan graag beleren, mits hij er dan klaar voor is.
Bedankt allemaal! Hij is in ieder geval voor de dressuursport en wellicht breng ik hem inderdaad ook nog naar de keuring (afgelopen jaar was hij nog echt te pril), maar dat is iets wat ik dan zal bekijken.
AvanKol
Geplaatst: 22-05-16 21:55
Zijn hoofd op foto 7, hij is zo knap!! hij heeft iig super gangen voor dressuur! Ik kom snel weer kijken
Dank je! Gaan snel weer een x een fotorondje maken langs de paardjes
MS_eventing
Geplaatst: 23-05-16 09:49
Wat een prachtbeestje!! ik heb nu net een 4 jarige ruin maar die heeft nog lang niet zulke bespiering als de jouwe nu heeft!' Is dan wel geen hengst maartoch
timokyana
Dank jullie wel! Het is inderdaad fijn dat hij gewoon in een groep met hengsten staat, ik vind het wel echt belangrijk dat hij gewoon sociaal in de groep wordt gehouden