Dit zijn namelijk Quinty, een echt penny meisje en Penny de shetlander!
Waarom is Quinty een pennymeisje? Nou, ze komt vrolijk bij mij thuis aan met haar rijbroekje en laarsjes met de mededeling dat ze komt paardrijden en dat ze in galop wil. En dit al vanaf dat ze kon praten ongeveer haha.
Vorig jaar toen ze 4 jaar werd heb ik Penny meegenomen naar haar verjaardag. Dit was een groot succes. En natuurlijk kwam de vraag... mag Penny hier blijven slapen?

Een paar weken geleden werd ze 5 jaar. Haar cadeau was een fotoshoot met Penny en je favoriete foto op canvas.
Vorige week was het prachtig weer en zijn we druk geweest met Penny wassen, tuig invetten en vlechten. Quinty heeft goed geholpen. Ze was ook lekker enthousiast met het invetten..

Daarna Penny ingeladen en naar de Sahara in Ommen gereden.
Nou genoeg gekletst. Hier de Foto's! Helpen jullie Quinty mee haar favoriete foto uit te kiezen?
Opmerkingen over blote voeten en geen cap mogen natuurlijk

Maar het zou fijn zijn als er ook leuke reacties worden geplaatst

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Haar broertje was ook mee en die wilde ook nog even op Penny zitten.
13.

En nog 2 detail foto's van mijn knappe Penny Pony!
14.

15.

Als afsluiting wil ik mijn bijrijder Bianca bedanken. Zij heeft op het erf heeft geholpen met Penny bezighouden terwijl ik de spullen in de auto deed. Want mijn vriendin had haar handen vol aan haar 2 kinderen.
En Marlinde voor het helpen bij de Sahara. Ook daar hadden we onze handen vol... en ik had natuurlijk mijn camera vast.

Onze mannen waren namelijk druk in ons huis aan het klussen en konden niet helpen...