Afgelopen maand heeft _Deniise_ mooie foto's gemaakt van de paarden! Dit was lang geleden en ik ben héél blij met de foto's.
De paarden:
[***]; vos merrie, NRPS, 24 jaar, 8 jaar mijn verzorgpony. [***] is, zeker mentaal, nog heel fit, maar staat nu zo'n 1.5 jaar 'stil' (werk ad hand en wandelingen) omdat haar organen niet goed werkten. Het grootste deel is hersteld, maar we zitten nog in het zoek en herstelproces. Niet alles zal beter worden, maar we zorgen voor zo goed mogelijk.
[***]; bonte merrie, 11 jaar (vandaag jarig), kleine 3 jaar mijn verzorgpony. [***] heb ik 2/3 weken geleden ook voor de kar gezet, dit heeft ze nu een paar keer gedaan en dat gaat heel goed!
[***]; witte merrie, Lusitano, 9 jaar, eind vd zomer 2 jaar mijn verzorgpony. [***] komt uit portugal en kende toen ze bij ons kwam helemaal niks (halster). We zijn toen langzaam begonnen met alles en na een tijd ook het inrijden. Het gaat allemaal goed en lekker op een rustig tempo.
Allemaal zijn ze geweldig, we beleven veel avondturen, super veelzijdig en we blijven samen leren en genieten.
Het hoofdstel die [***] en [***] om hebben met rijden, is het FRA Alizee Mistral hoofdstel, deze won ik een tijdje terug bij Divoza!
1.

2. [***]

3. [***]

4. [***]

5.

6.

7.

8. Princesje

9.

10.

11. 3e keer voor de kar, leren sturen met mijn zusje, af en toe een stukje zonder dat ik mee loop bij haar hoofd.

12.