Het is al weer een hele tijd geleden dat deze training was maar nu pas maak ik een topic aan.
28 maart was een Lol met je Knol georganiseerd op PSC de zuidstroom in Vinkega. ik had mare toen krap aan een maandje en we besloten dat het erg leuk was als we mee zouden doen!
Omdat ik haar nog niet zo lang had had ik weinig verwachtingen, gewoon een lekker dagje lol hebben. Mare vond uiteindelijk helemaal niks eng, behalve een krokodil op haar rug die met haar mee liep

ik was zo vreselijk trots op haar en nogsteeds eigenlijk!
1. Eerst maar even opzadelen, touwhalstertje eronder en lekker aan de hand eerst een rondje lopen

2. De krokodil hebben we alleen aan de hand hebben gedaan maar dit was op een gegeven moment ook prima!

3. ook het gordijn hebben wij alleen aan de hand gedaan omdat deze niet stevig was opgezet en voor de veiligheid dit alleen aan de hand kon. ze heeft geen moment getwijveld. Braaf paard!

4. Na de vlag van beneden te hebben gezien heb ik hem maar mee genomen... wij waren een obstakel opzich.. en mare? Mare vond het prima

5. Smalle doorgang, zowel aan de hand als erop. later zelfs nog wat met de ballonnen gespeeld toen ik erop zat, geen probleem!

6. Stilstaan in de cirkel en daarna rechts opstappen. Ik hoef er niks bij te zetten geloof ik!

7. Poort open en dicht doen te paard. Na een aantal keren oefenen snapte ze het spelletje en was het helemaal goed!

8. Nog even onder de parasol, mare dacht er het hare van

9. en als laatste een onderonsje.

Bedankt voor het kijken!
Laat je een berichtje achter?
Groetjes, Vera en Mare