3 april ben ik met Hydalgo naar een fotomeeting in Havelte geweest. Was weer een heel avontuur, want Hydalgo was weer eens lekker druk en vond stil staan niet zo leuk. Aangezien ik dat van te voren al bedacht had, heb ik zijn vriendje Finn en mijn vriendje Arjan mee genomen als mentale steun

Hydalgo is een 12 jarige Peruaanse Paso X Draver van rond de 1.56m. Ontzettend lief en braaf, zolang hij lekker kan lopen. Mijn broertje van 12 rijdt voornamelijk op hem buiten, dat zegt wel iets over zijn karakter. We hebben Hydalgo nu bijna drie jaar. Finn is een Fell pony die bijna 8 jaar van mij is.
We hebben een leuke zonnige dag gehad, met erg mooie foto resultaten die ik graag wil delen! Finn mocht zelfs ook nog eventjes mee poseren en heeft ook een rondje gespetterd.
Meet Hydalgo!
1. Vind deze fantastisch!

2.

3.

4.

5. Familieportret

6. EINDELIJK een foto samen...

7.

8.

9.

10.

11. Dat deze en onderstaande foto's bestaat is vrij bijzonder, aangezien ik hem meestal niet het water in krijg

12.

13.

Oja, ik ben mij er van bewust dat Hydalgo wel drachtig kon zijn zo dik is hij. Hij staat op dieet dus hier wordt aan gewerkt.