Na een aantal weken van vermoeden, kijken, voelen... gissen... zaterdag 2 april toch naar de dier-kliniek gereden. Waarvoor ?
Voor een scan...
En sinds 2 april weet ik .. weten wij..... en een paar anderen... dat we adoptie ouders worden. En nu weten jullie het ook...
Onverwacht zwanger... hoever ? we weten het niet.. ver genoeg... wanneer ? wat voor hengst ? we wachten het af...
Op zondag 3 april mocht ik mee naar een foto meeting in Havelte.. en we hebben er een zwangerschap'-shoot van gemaakt voor mijn paardje Breca.
Amanda Melchior heeft alvast wat foto's gestuurd... en gaat ergens in de komende weken nog een mooie zwangerschaps shoot doen .. als we er beter op voorbereid zijn... dus die foto's komen zeker nog een keer voorbij......
Dat betekent dat alles waar ik me voor op had gegeven m.b.t ritten en andere rij- akt. op losse schroeven staat.. want rijden .. word zwangerschaps verlof... en een dikke uier en kegelen levert voor manlief en mij spannende momenten op.
Na een onplezierig begin van mijn jaar.. zien we dit als een hart verwarmende verassing. Het komt wellicht erg ongelegen.. maar het is welkom... uit zo een lieve merrie moet toch een lief kindje komen

Ik heb nog niet zo heel weinig foto's... maar ik wilde toch al graag een topic openen met foto's van de shoot van 3 april ...er waren 9 fotograves.... dus ik ga gewoon steeds bij plaatsen...

Hier volgen een paar foto's van Amanda Melchior
http://www.amandamelchior.nl/

Ik heb er nog een paar maar die ga morgen even na -plaatsen

En ook dat zijn super gave foto's