3 april 2015 stond er een grote verrassing op stal, want ondanks het vele controleren wist Marieke het toch voor mekaar te krijgen om helemaal alleen haar veulen op de wereld te zetten. Daar was mijn grote droom dan: een cremello merrieveulentje.

Officieel heet ze So Marvellous Lilith, haar vader is Don Cremello du Bois en ze is ingeschreven in het Royal Belgian Palomino stamboek.
Gisteren was Lilith jarig en kreeg ze eigenlijk zelf niet zo'n fijn verjaardagscadeau, maar mama Marieke was er maar al te blij mee

Ik hoor ook regelmatig hoeveel moeder en dochter op elkaar lijken, maar ik zie het persoonlijk zelf niet echt doordat ik ook Marieke al van jongs af aan heb en er daar een enorm verschil in zit tussen Marieke als jaarling en Lilith nu (Marieke heeft veel meer het welshpony type mee, Lilith is wat forser/groter/breder). Ze zijn natuurlijk wel even groot, even vies en even wit momenteel! Maar Lilith mag best op haar knappe mams lijken

Hierbij dus laatste foto's van onze kudde samen voor het spenen, ze staan nu een maandje 2 aan 2 en daarna gaan ze weer met z'n 4tjes de wei op!

En de allerlaatste keer drinken bij mama ooit... Ze is er nu écht te groot voor geworden