Ik had haar 2,5 week niet gezien, omdat ik in t ziekenhuis lag met hersenvliesontsteking en buikvliesontsteking. Hierdoor met spoed geopereerd om mijn drains/shunts uit mijn hersenen, rug en buik te verwijderen en tijdens de operatie is mijn rug gebroken. Dus ik kan niet zoveel met haar doen, maar van haar genieten lukt me zeker wel! Net zoals lekker poetsen en stukjes wandelen.
Zilvana is een schimmel merrie van de hengst Jazz uit een Uniform moeder. Ze is drachtig van Floris BS (v. Negro). Nog ongeveer 6 weken (14 mei uitgerekend) tot haar veulentje!
Dit was ze een paar weken terug, nu staat ze volledig op rust. Lekker met zwangerschapsverlof!
1.

2.

Even lekker in de paddock spelen. Lastig om foto's te maken, omdat ze me overal volgt.
3.

Hier zie je precies hoe ze is, super lief. Naar mij toe is ze ook extreem voorzichtig, meer dan naar wie dan ook. Heel fijn, alsof ze weet dat ik niet zoveel kan hebben.

4.

Baby buik.
5.

6.

Ze volgt me dus overal, haha.

Toen even lekker poetsen op de was plaats. Haar veulen houdt niet zo van poetsen, die schopt terug.

7.

8.

Speknek!
9.

10.

11.

Haar prachtige oog, kan je ook meteen goed zien dat ze vliegen schimmel wordt.

Daarna even lekker naar stal om te eten.
12.

En haar super knappe buurman, de pony hengst Kadans. Vader van mijn 2-jarige pony!
13.

14.

Haar uier gisteren, die mag nog wel even.