Leuk dat jullie komen kijken bij mijn topic!
Ik heb nu sinds 2 weken weer een eigen paard. altijd wel blijven rijden toen ik mijn D-pony verkocht 3 jaar geleden. En ik rijd nogsteeds op dat paard, maar merkte dat ik toch echt een paard wou waar ik onbezorgd de bossen mee in kan, een waar ik een klik mee heb.
Zo begon de zoektocht!
een paar weken geleden ben ik wezen kijken bij mare. Mare is recreatief gereden en ik heb haar met haar westernzadel gekocht. maar ze kan ook prima springen en zelfs een leuk dressuur proefje lopen!
Mijn plannen met haar zijn veel
een klein paspoortje van haar:
Mare
8 jaar
1.50 (nooit officieel gemeten)
Fjord x Nrps of new forest, dit is niet zeker gezien haar volledige afstamming onbekend is.
1. Toen ik de advertentie zag staan vond ik haar meteen leuk:

Ik heb contact gezocht met de eigenaar die mij nog meer leuke foto's stuurde!
2.

3. We zijn haar gaan bekijken en proberen. In de bak hadden wij een flinke miscommunicatie en heeft ze een gebruiksaanwijzing. maar als je haar snapt kan ze heerlijk lopen! Ook zijn we gelijk een stukje op buitenrit gegaan

4. Toen we wegreden voelde het gelijk al goed. Dus toen hebben we haar een week later laten keuren en ze was goedgekeurd!

5. twee weken later hebben we haar opgehaald, spullen inladen en paard liep super braaf de trailer op!

6. de hele weg hebben we haar niet gevoeld, ze stond erg braaf op de trailer en ook het uitladen was geen enkel probleem. thuis mocht ze even de benen strekken.

7. de eerste dagen heeft ze lekker mogen wennen aan het 24/7 buitenstaan met onbeperkt ruwvoer en in de nieuwe groep.

8. Hierna zijn we rustig begonnen met grondwerk en wat ontspanning zoeken in de bak. En toen was ons eerste buitenritje, wat was ze super releaxt!

9.

10. en dan ons eerste ritje samen. een trekker kijkt ze niet van op, een vrachtwagen niet. en vlaggetjes niet!

11. En als afsluiter!

Bedankt voor het kijken!
laat je een berichtje achter?