Vorig jaar rond deze tijd, ben ik met Geeske bezig gegaan. Ze was nog niet beleerd, maar longeren kende ze wel.
Ondertussen is ze door iemand anders beleerd en later doorgereden.
Ik ben verder gegaan met een ander paard en deze gaan leasen.
Nu kreeg ik in september de kans om haar te gaan rijden vanwege zwangerschap ruiter en omdat mijn leasepaard op het moment niet bereden kon worden.
Wat een kans, Geeske is een echte dressuur Fries en blijkt een ontzettend werkwillig karakter te hebben. Wel was het nuchtere karakter van de ruin die ik reed, naar merrie even wennen. Wat een pittige dame is het.
Ondertussen was mijn leasepaard weer goed om weer mee aan het werk te gaan, alleen stond ik voor een keuze. Welke van de 2 paarden wil ik leasen, erg lastig als je de keuze uit 2 fantastische paarden hebt.
Toch gekozen voor Geeske, omdat zij meer talent heeft.
Op naar de foto's en zie het verschil van paardje, naar een heuse dame!
1.

2.

1e 2 foto's zijn van de tijd dat ze nog onbeleerd was en ik haar even verzorgd heb.
En nu hoe madam er nu bij loopt.
3.

4.

5.

6.

Ook hebben we tijdje geleden meegedaan met een schriktraining op stal, super braaf was ze.
7.

8.

9.

Binnenkort hoop ik foto's te showen onder het zadel, want het gaat zo ontzettend snel vooruit. Het is alleen nog even wachten op het mooie weer en begaanbare buitenbak.
Nog een vage foto van een tijdje geleden.
10.

Kortom super blij met haar en de kans dat ik haar mag rijden. Op de planning staan nog bosritten en wedstrijden!
Niet te vergeten, mijn vorige paard Djaurus verdient een speciaal plekje. Hij is verkocht naar het buitenland, heb er heel veel plezier van gehad en weet zeker dat hij met zijn karakter een geweldig plaatsje heeft gekregen.
11.