Airplaines | YT video 2015!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Airplaines | YT video 2015!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-16 18:20

Hoi!

Volgens mij ben ik een beetje laat maar ik heb van de week eindelijk de video van mij en Raymond op YouTube geplaatst.

Sommige momenten in 2015 waren erg zwaar en mensen hebben me duidelijk gemaakt wat ze ervan dachten.

In de video's zie je het verschil met rijden. De ene clip komt uit juni, de ander uit november.

Even paspoorten om beeld bij te geven!
Raymond M v. Larix
Tuigpaard
Ruin
17 jaartjes oud
Bijrijdpaard en verzorgpaard sinds februari 2015.

Ikzelf rijd nu bijna drie jaar en ben over mijn angst, pijn heen gestapt, ik heb namelijk HMS wat de eerste maanden paardrijden ontzettend zwaar heeft gemaakt.

Hierbij het linkje:



Ik ben nogsteeds trots op hem! Elke week weer laat hij zien dat hij geen idioot is, maar gewoon een paard met een handleiding.

Nu ik vandaag ook weer doorgestuurd ben naar de KNO en misschien een vervangende trommelvlies operatie krijg en misschien maanden niet meer mag paardrijden ben ik toch blij dat ik Raymond heb en ook aan de hand kan werken. Al heeft hij twee weken niet gelopen; hij wilt je er gewoon niet af gooien. Aan de longe gaat hij los maar onder het zadel houdt hij zich in <3

Wat heeft dit wilde beest toch ene lief karakter!

Afbeelding

Afbeelding

Doei, en bedankt voor het kijken!
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 21-01-16 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Filmpje zichtbaar gemaakt.

zonnebloem18

Berichten: 24888
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Airplaines | YT video 2015!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 23:24

VP -> EJL-ITP

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-16 23:51

zonnebloem18 schreef:
VP -> EJL-ITP


Dankjewel, zat eerst te twijfelen maar had hem toch maar bij verzorgpaard en geplaatst.