Een Fjord en Arabier doen mee met de schriktraining clinic!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SeaSide

Een Fjord en Arabier doen mee met de schriktraining clinic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 18:00

2 weken terug heb ik zelf eindelijk een trailer gekocht, en ben flink aan het oefenen geweest met allebei mijn paarden. Mijn tinker heeft geen goede ervaringen met de trailer, dus heb ik voor hem een trailer instructeur geregeld omdat hij het echt heel spannend vind. Mijn Fjord heeft bijna nog nooit op een trailer gestaan (een keertje of 4 denk ik), en met haar ben ik flink gaan oefenen.

Toen het oefenen echt de goede kant op ging met mijn Fjord Martje, besloot ik opzoek te gaan naar een activiteit in de buurt om heen te gaan met de trailer. Zo kwam ik uit op een schriktraining bij paardensportvereniging Oude Veer. Samen met mijn buurmeisje besloot ik om daar heen te gaan met Martje en haar Arabier Diamond.

Genoeg gekletst hier komen de pony's. :D
1. Afbeelding
Links is Martje mijn 24 jarige Fjorden merrie, en rechts staat Lady's Diamond de Arabische merrie van mijn buurmeisje.

De pony's genoten nog lekker van de sneeuw en het gras voor ze op transport gingen.
2. Afbeelding

eenmaal aangekomen en opgezadeld
3. Afbeelding

4. Afbeelding

De binnenbak, waar Martje voor de 3e keer in haar leven in moest (gefotograveerd vanuit de kantine door mijn pa :+ )
5. Afbeelding

Eventjes verzamelen en daarna aan de slag :j (pa kwam toch maar eventjes foto's bij de bak maken dat zag er wat mooier uit vond hij :') .
6. Afbeelding

Het parkoers
7. Afbeelding

Wendy en Diamond
8. Afbeelding

ik en Martje
9. Afbeelding

Martje kon de schriktraining zelfs slapend :') .
10. Afbeelding

Samen aan de slag :j !
11. Afbeelding

Hierna moesten we onder het zadel aan de slag
12. Afbeelding

13. Afbeelding

Martje staat ook tevens voor de 1e keer met haar westerntuig op bokt.
14. Afbeelding

15. Afbeelding

Martje en Diamond waren het allerbraafste tijdens de training, en ook op de trailer (trots *\o/* ). Ik hoop dat er nog vele tochtjes met de trailer aan gaan komen, en dat ook Jack binnenkort een keertje mee kan.

Letsdunit

Re: Een Fjord en Arabier doen mee met de schriktraining clinic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 18:10

Leuk je was bij Sylvana zie ik, ze hebben wat leuks neer gezet. En jij hebt super brave paardjes zo te zien !

Chasey

Re: Een Fjord en Arabier doen mee met de schriktraining clinic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 18:17

Nou, ze waren errrug onder de indruk zo te zien whaha :D
Super fijn toch van die brave paardjes :D leuk!

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-16 09:35

Letsdunit schreef:
Leuk je was bij Sylvana zie ik, ze hebben wat leuks neer gezet. En jij hebt super brave paardjes zo te zien !

Ja ze hadden zeker een leuk en verschillend parkoers neer gezet.

Chasey schreef:
Nou, ze waren errrug onder de indruk zo te zien whaha :D
Super fijn toch van die brave paardjes :D leuk!

hihi, ze waren zeker heel erg onder de indruk vooral, van het hooi in de trailer op weg naar huis. :')