Het had eindelijk eens gesneeuwd en de sneeuwvlokken dwarrelde nog mooi naar beneden.
Ik kreeg enorm de kriebels om als een gek naar de pony te gaan en samen genieten van de sneeuw.

Dus ik heb mij snel aangekleed, me camera bij elkaar geraapt en een broodje naar binnen gedouwd.
Eenmaal op stal aangekomen stonden de meeste paarden nog binnen, dat betekende dat er nog weilanden helemaal onder het sneeuw bedolven waren

Mistery Girl is een 6 jarige Hackney merrie en drachtig van de ggk hackney hengst Heartland Rhyme and Reason.
Mimi wist niet wat haar overkwam toen we naar buiten liepen en moest dan ook even een paar tellen nadenken of ze wel naar buiten wou

Maar ja, als je baas zegt dat het goed is dan loop je heel dapper achter haar aan om de witte wereld te verkennen.

1. Mimi ging de sneeuw toch wat beter inspecteren.

2. Ze was helemaal hyper ervan geworden en ging soms als een hertje door de wei.
3. Ik moest vaak genoeg even mijn ogen dicht knijpen omdat het sneeuwmonster zo gek ging doen.
ze heeft wel een paar keer sneeuw kunnen happen want hier en daar was het toch wel glad.
Sneeuwschuiver eerste klas.

4. Happy Pony

5. En een lekker drafje

6.

7. Eens even kijken of hier nog ergens grassprietjes te vinden zijn

8.

Ik kan je wel vertellen dat ik regelmatig me ogen even dichtkneep en me hart in me keel bonsde

9. Die beentjes zijn net elastiekjes.

10. volgens mij denkt het sneeuwmonstertje "houston we've got a problem"

het is lastig grip te houden wanneer je ijzers vol met sneeuw komen te zitten.
11. Gaan met die banaan.

12. Gelukkig vond ze onder het gekke witte spul nog een paar groene gras sprietjes

13. Mimi het sneeuwmonstertje vond het veel te mooi dat buitenspelen in de sneeuw ik kreeg haar niet meer te pakken

Ze hield me daarom goed in de gaten want wanneer ik te dichtbij kwam ging ze snel de andere kant weer op want ze wou nog wel even genieten van de sneeuwpret!
14. Penny sneeuwpretter.

15. Heerlijk dat bevroren bekkie

15. het knappe sneeuwmonstertje .

16. Iets met onopvallend een foto maken

17. Tot slot, we hebben ons vandaag wel vermaakt een paar uurtjes in de sneeuw.
Ik heb haar niet te lang in de sneeuw laten lopen aangezien alle sneeuw in haar ijzertjes gingen zitten en ik liever niet heb dat ze te veel onderste boven ligt omdat ze drachtig is.
daarna hebben we nog eventjes langs de weg gelopen die waren inmiddels schoongemaakt en gestrooid en daarna lekker op stal met een bak slobber.
Een goed begin van het jaar 2016