29 december, de dag voor mijn 19e verjaardag, ging ik samen met Famke naar Hargen aan zee voor een fotomeeting.
Ondanks dat het al gauw begon te regenen, zijn er onwijs leuke foto's uit gekomen!

Dus bij deze nogmaals heel erg bedankt fotografen:
Paulien Reitsema
SH Shots
Mooii Moments
Mlk Fotografie
Ik heb nog niet alle foto's binnen en heb ook láng niet alle leuke foto's gebruikt in dit topic, dus wie weet volgt er volgende week wel nog een topic

Famke is trouwens mijn lieve 14jarige FjordFries. Natuurlijk niet echt een Fries x Fjord kruising, Famke is 100% Fries (Fêde 350 x Oltman). Maar haar manen maken haar toch een klein beetje Fjord

Famke heeft zomereczeem dus haar manen zijn nooit super lang. Echter waren ze afgelopen zomer wel langer dan ooit. Helaas is Famke ziek geweest van de zomer en moest ze aan de antibiotica. Daar heeft ze onwijze jeuk van gehad en ze heeft (terwijl ze een halsdeken op had)de helft van haar manen tot aan haar manenkam weggeschuurd. Dus heb ik alles maar kort geknipt zodat het weer gelijk aan kan groeien.
Op de foto's is wel een beetje te zien dat Famke gezweet heeft (we reden naar de plek van de meeting en ze heeft een beetje een teddy vachtje). Ook zie je de regen een beetje. Maar ik ben meer dan tevreden over de foto's, ik ben er super blij mee.
Goed, laten we maar gaan genieten van de foto's!

De foto's staan niet op chronologische volgorde.
1. We begonnen de meeting in de (stuif)duinen.

2. Galopje op het strand

3. Jambette

4. Beetje dressuren tussendoor

5. Knappe Fams!

6. Heerlijke foto dit! Geweldig paard heb ik ook

7. Trots op mijn paardje

8. Love

9. Deze foto vind ik ook echt super leuk!

10. Heerlijk relaxt galopje op het strand. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Wat een geweldig paard heb ik!

11. Famke is een heus fotomodel. Het lijkt net alsof ze weet dat ze zo knap is.

12. Black Beauty!

13.

14.

15. En last, but NOT least deze GEWELDIG foto

Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik ben met deze foto's. Onze band en Famke's gouden hart laten zich zo goed zien in deze foto's. Ik ben zo trots op Famke, trots op hoe ze zich door alle moeilijke tijden in haar leven heeft geslagen en nog steeds zo blij kan zijn en kan genieten van dit soort dingen. Ik ben zo ontzettend dankbaar dat ik haar eigenaar mag zijn en dat zij mij vertrouwd