Bokkend het jaar door, gaat soms toch nog wel eens goed!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EmmyJoycee

Berichten: 5045
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Oude bildtzijl

Bokkend het jaar door, gaat soms toch nog wel eens goed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 17:18

Hoihoi!

Pfhoe nu is het jaar 2015 bijna helemaal om, wat een jaar was dit.. Ik zal het maar bij foto's houden en korte verhaaltjes :')

Januari:

Afbeelding

Top foto om mee te beginnen of niet? :D
Lycke was afgelopen winter niet bepaald lief, ik hoor iedereen al zeggen had ze niet ergens last van geen pijn etc? Nee, om daar mee te beginnen dat had ze niet alles word altijd gecontroleerd. Lycke was nogal gek in die tijd, waardoor ik er uuh regelmatig af viel. Dit keer was ik gaan rijden en deed ze zo gek dat ik tijdens m'n val een klap van haar hoofd tegen mij aan kreeg. M'n lippen stopten niet met bloeden, en moest naar het ziekenhuis ( was de eerste keer) ze konden niks hechten dus heb met 4 weken gratis botox gelopen.

Afbeelding

Februari:

Hee yes, het ging weer wat beter maar wel altijd op z'n lieks! Wel met touwtje blijven rijden want, we weten het nooit he :+ Als ik over lyc haar grens ga wil ze er nog wel eens tegen in gaan als ze nog iets meer moet doen dan anders.
Afbeelding

Maart:
Afbeelding
Ze ziet er nu heel onschuldig en lief uit, maar helaas. Ik en een vriendin van mij (onze pony's zijn best friends ) gingen samen rijden. Lycke ging onder het galopperen onderuit, we vielen samen om en ze wil bovenop mijn slechte been helaas. Paar minuten later ging haar pony ook er vandoor en ze viel er vanaf. Kleine 10 minuten later stonden er twee ambulances op stal om ons mee te nemen naar het ziekenhuis.. Daar gingen we dan..

Afbeelding

April:
Kan ik me niet zo 1,2,3 iets leuks of bijzonders van herinneren, denk dat het die maand wel redelijk goed ging :o
Afbeelding

Mei:
Oeps, ik had niet gezien dat de draden open stonden dus lycke en der maatje liepen bij de buren in een paar hectare land.. Uuh ja, hoe krijg je die weer?
Afbeelding

Juni:
Deze maand ging er goed met rijden, het ging steeds beter en door het mooie weer was Lycke ook een stuk braver :)
AfbeeldingAfbeelding

Juli:
Deze hele maand was ik op vakantie dus is ze al die weken verzorgd door mijn bijrijder :D

Augustus:
Lekker door getraind, en veel leuke foto's gemaakt!
Afbeelding

September:
Heerlijk genoten en verder getraind
Afbeelding

Oktober:
Ben ik heerlijk 1 weekje naar Havelte geweest, ik vond het zo heerlijk om hier weer eens te zijn! Lycke kon inmiddels al liggen op commando en ook dat ik er op kon zitten. Maar om haar los in de heide te hebben zonder iets om... Ik had nooit verwacht dat dit zou kunnen... <3
Afbeelding
m/q8FXhL.jpg

November:
Heb ik mijn laatste ziekenhuis bezoekje ook gehad, we hadden haar geschoren en ze was zo fris dat ik een keiharde klap maakte. Gekneusde heup gehad, maar na een paar dagen reed ik weer. 9 November ben ik op stage gegaan naar Dressuurschool Carmen, hier verblijf ik nog steeds. Heb er 6 weken gehad, nu even vakantie en in het nieuwe jaar weer 5 weken stage. Lycke gaat lekker mee en we leren er echt onwijs veel! :D :D
Afbeelding

En dan de laatste maand van het jaar....
Het rijden gaat onwijs goed, ook erg te danken aan mijn stageplaats. Eind januari op 24ste heb ik met Lycke mijn eerste wedstrijd officieel! Heel spannend, want ik zeg al jaren dat ik zal starten.. Maar de startpas is aangevraagd. We doen rustig aan, we genieten samen heel erg. We hebben zeker ook onze mindere momenten. Maar ik ben erg benieuwd wat voor jaar ons te wachten staat :D

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt voor het kijken/lezen <3

Yenni
Berichten: 5459
Geregistreerd: 01-07-14

Re: Bokkend het jaar door, gaat soms toch nog wel eens goed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 17:23

Wat een leuk overzicht! Ik herken het van je pony! Die van mij bokt ook als ik zijn grens overga.

Gelukkig gaat het nu beter/goed met jullie!

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Bokkend het jaar door, gaat soms toch nog wel eens goed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 17:29

Wat verschrikkelijk leuk Emmy! Heel veel succes met starten!

janouk
Blogger

Berichten: 17874
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:24

Afbeelding

Lycke is soms heel lief, maar ook een echte draak.

margaret18

Berichten: 193
Geregistreerd: 14-06-15
Woonplaats: Spierdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 21:51

Nee.....die beker, hoe kom je daar aan Corrine?

janouk
Blogger

Berichten: 17874
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:33

Daar moest ik zo aan denken toen ik de streken van Lycke las.
Plaatje van google

EmmyJoycee

Berichten: 5045
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Oude bildtzijl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 20:45

janouk schreef:
[ [url=m/N0SHa4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lycke is soms heel lief, maar ook een echte draak.


Hahaha geweldig!! :')

Biscuitje

Berichten: 1235
Geregistreerd: 04-03-12

Re: Bokkend het jaar door, gaat soms toch nog wel eens goed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 21:16

Pittig jaar hebben jullie achter de rug! Een pluim voor doorzettings vermogen! +:)+

Mastrootje

Berichten: 2525
Geregistreerd: 18-02-09
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 11:49

Klinkt misschien raar maar om jullie jaar zo te zien is heel inspirerend :) Ik heb hetzelfde type paard al 5 jaar waarbij ik bepaalde periodes heerlijk heb kunnen rijden, ondanks het bokken, omdat ik er om kon lachen en kon blijven zitten maar als ik er dan een tijd niet op heb gereden kruipt de angst weer terug en de plezier is dan weg.

Heb echt respect dat je er elke keer weer voor gaat, gewoon weer gaat zitten en zo goed overweg kan met haar. Jullie zien er ontzettend leuk uit met zn 2en.